Rakenneultra

Mulla on ru 14.4 :) eli hetki menee ennenkun pääsee taas näkemään pikkuisen :)
 
Anskimanski, nyt tuli mieleen että ootkin joskus niistä reissuhommista kertonut. Niijoo sukupuolikin oli jo selvillä! Mut ihanahan se on mennä kattoon pientä ja nähä viel tarkemmin kaikki rakenteet :)
 
Sallahaa, niinpä. Vieläkin mietityttää se reilu niskaturvotus, saa nähä selviääkö se sitten tossa ultrassa. Ja mulla on neuvola käynti 3.3 ja luulen että sielläkin ultrataan. Oon vähä käsittäny että meillä täällä joka neuvolassa ultrattas. Ainaki toivon niin :D vois pistää sitte taas kuvaa miehelle töihin :)
 
Jesh, tuli mullekin lopulta tieto rakenneultrapäivästä. Mulla se on 18.3, jolloin on 20+3 menossa. Pitkä odotus vielä tuonne, kun sitä jo on niin kovasti odottanut.
 
Mulla on rakenneultra vasta 30.3. :sad001 jolloin on jo 22+0 eli tosi myöhään meni... Pääsiäinenkin sotki välissä
 
Meillä onki la aika päivän erolla. Mulla 2.8.. mietin jo että kehtaisko soittaa ja yrittää aikaistaa. Oon niin malttamaton

Tosin sinulla taisi olla kaksoset tuloillaan että sinänsä aika myöhään.. Me saatiin itse päättää päivä ja tuolloin mies pääsee mukaan :)
 
Meidän ru siirrettiin 5.4,(rv 18+6) eli se onkin nyt pari päivää aiemmin ♥ kellonaika sopii ainakin paremmin yhteen miehen työaikoihin, eli pystyy ruokatuntia pikkasen siirtää, ja tulee sen aikana mukaan :) Eli ei mene hälle palkattomaksi poissaoloksi.
 
Miilia, onpa teillä aikaisilla viikoilla! Mulla on nyt rv 18+3, ja ru tasan 2vko päästä. Meil on se ihana tilanne, että mies saa lähtee töistä ultriin ja neuvoloihin ilman, että menettää palkkansa :)
 
Minä sain ajan 12.4., silloin on 20+6. Tuntuu ikuisuudelta.. niinkuin muillekin taitaa tuntua :-D mutta kiva että on kalenterissa odottamassa
 
Merivesiväri, jotenkin tuntuu että meidän äitiyspolilla on niin hiljaista että niillä on mahdollisuus tehdä näitä ultria aikaisilla viikoilla. (Nt-ultra oli jo rv 11+2)
 
Mulla rakenneultra seitsemän viikon päästä 14.4. ja viikkoja on sillon 20+6. Millään ei maltettas miehen kanssa odottaa, että saadaan tietää kumpi sieltä tulee! :happy093
 
Takaisin
Top