Rakenneultra

Meillä RU on rv19+6 ja mies ja esikoinen 1v tulee mukaan :D ei saada ketään hoitajaa ni kuulemma voi lapsi tulla mukaan että isäkin pääsee :)
 
Me saatiin tänään nt-ultrassa ru-aika, se on 31.3. kun on 20+3 eli onhan tässä vielä reilu 7 viikkoa :D Mut hurjaa et sit on jo puoliväli menossa! Onneksi on tässä niin paljon kaikkea koulun puolesta, että varmaan suht nopeaa menee aika :)
 
Meillä on rakenneultra 20+5. Taidetaan tällä kertaa tehdä uudenaikaiseen tyyliin, eli otetaan sukupuolesta selvää. Viimeksi pidettiin yllätyksenä.
 
Oho, no eihän mulla tässä sitte paljo mitää oo ootella :D Voi kun on jo ikävä pientä, ois nii kiva ihastella useamminkin mitä se siellä touhuilee :Heartred
 
Mulla kans niin hirvee ikävä pikkuista :sad001 Vielä 9.3. asti saa odottaa rakenneultraa... Nt-ultra oli aika tarkalleen kk sitten. Tää väli on kauheen pitkä!
 
Mä en ees vielä tiedä millon mulla on ru... pikkusen oon nähny jo 4 kertaa mutta mun mielestä pitäis saaha nähä ainaki kerran viikossa! :D
 
Miten jaksaa oottaa? Ru 21.3 ja sillon on rv 20+1. Jännittää saanko miehen mukaan, jos en saa, pitää kysyy tulevaa mummia mukaan :)
 
Oi, varmasti ois tuleva mummikin mielissään Anskimanski, mutta kivoinhan se ois ku miehen saisit mukaan :) Meinaatko että pääseekö mies töiltään mukaan?
 
Voi kun monilla on jo tiedossa ru päivämäärät! Täytyy ite kysellä ens viikolla kätilöltä et millon itellä olis :) nyt rv 14+4 :)
 
Sallahaa, joo. Mies on nyt semmosissa reissuhommissa että saattaa olla useammankin viikon yhtäjaksosesti pois. Sukupuolihan me jo tiietää, mummille en oo suostunu paljastaan, että pitäis sitte sanoa siellä ultrassa ettei paljasta jos otan ton mummelin mukaa :D
 
Takaisin
Top