Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei mullekkaan kyllä oo tullu maksuja, eikä kuulukkaan tulla. Ylimääräisitä kerroista laskutetaan vaan.

eikös se aika jostain syystä juuri sunnuntaiksi ollut siirtynyt..?

Samperin samperi! Aamulla soittivat ja sanoivat, että huominen RU on peruttu! ! :O
Kätilö ei kuulemma pääse paikalle ja aika siirtyy sunnuntaille! @##$*!!!!!!

Miten multa oli menny tuo viesti ihan tyystin ohi:eek:
Mut aika jännä että sunnuntaille sait ajan. Mut onpahan jännättävää huomiselle sit!!:happy:

Kyllähä polimaksut menee mistä tahansa muustakin seurannasta? Siis vaikka reuma, DM, syöpäpolit, silmä korva kurkku pää varvas... Vai oisko sillä väliä, millasessa sairaalassa käy? :D Erikoissairaanhoito on aina ollu maksullista.. Tai siis maksaahan tk:kin (3krt vuodessa).

Onkohan tässäkin vaan eroja :) koska meillä kunta maksaa nt:n ja ru:n, vaikka käydään sairaanhoitopiirin puolella :)

Kysyn asiaa neuvolasta torstaina. Veikkaan, että polimaksu menee joka tapauksessa, mutta yrittänyttä ei laiteta.

Muistakaa mainita että teillä ei mene maksuja, meillä tulee jokaikisestä sairaalaynnistä polimaksu :D Paitsi tietysti jos vaan aulassa pörrää tai vierailee, mut tajusitte varmaan. Nyt siis kyseessä PSSHP.

Mulla lasku olikin lokakuulta, tullut vasta nyt ja se on aivan alkuraskaudesta kun piti käydä alapäätä näyttämässä.

Mulle nyt vaan olis jotenkin luonnollista maksaa poliklinikka maksu. Tietysti positiivista ettei joudu

Synnytyssalissa jos joutuu meillä käymään näytillä (päivystysaikaan) niin ei tuu mitään maksua. Siis tyyliin neuvola lähettää tarkistuttamaan jotain, vaikka verenpainetta tai supisteluja.. Mut aina tilanteessa jossa menee kiireettömällä lähetteellä, tulee maksaa ese poliklinikkamaksu. Ja siis ainahan erikoissh:oon tarttee lähetteen. Paitsi päivystykseen päivystysaikaan :D Sekin maksaa piru vie.

Voi elämä noita kirjotusvirheitäkin. Täytynee käydä täällä vaan konneella..

Synnytyssalissa jos joutuu meillä käymään näytillä (päivystysaikaan) niin ei tuu mitään maksua. Siis tyyliin neuvola lähettää tarkistuttamaan jotain, vaikka verenpainetta tai supisteluja.. Mut aina tilanteessa jossa menee kiireettömällä lähetteellä, tulee maksaa ese poliklinikkamaksu. Ja siis ainahan erikoissh:eek:on tarttee lähetteen. Paitsi päivystykseen päivystysaikaan :D Sekin maksaa piru vie.

Mä jouduin käymään synnärin puolella päivystysaikaan ja illalla, kello tais olla likemmäs yhdeksän. Siitä peri reilu 20€ maksun, tosin laskukin tuli vasta nyt vaikka käynti oli jo lokakuussa.

Takaisin