Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Elaffy: mä kävin kans taysissa rakenne ultrassa ja lasku tuli postissa. Mäkin ensin peruin terveystalon ultran kun tays halus sen tehdä mut neuvolasta sanoivat et kerran terveystalon käynti mulle kuuluu niin voin mennä sinnekin. Tänään olin siis siellä. Kallista hupia, katoinkin et poli maksu oli noussu. Oli ennen 27.50e

LauraLady, pääsisinköhän minäkin vielä Terveystalon ultraan.. :D seuraava ultra on kyllä jo 17.2, sekin taysissa. Juu, polimaksu on noussut. Yli 30€ on nykyisin. Kiva, kun noita ultria on edessä vielä monta.

Mahan päältä on minulla kaikki ultrat tehty. Tosin ilman housuja olen joka kerta joutunut olemaan, kun on aina alakautta tarkistettu jotain.

Onnea taas kaikille ultrassa käyneille! Nyt on kyllä tämä viikko mennyt niin sekaisin sukupuolien suhteen, ettei taida olla enää uskominen tyttö/poika viikkoihin :wink

Mulla ei tullut maksua tästä ultrasta ainakaan vielä mutta jokaisesta äippäpoli käynnistä tullu lasku ja niitä käyntejä nyt ollu jo monta ja monta edessä. Kalliiksi tosiaan tulee tämä lapsen saaminen tai siis raskaana oleminen kun laskee vielä klexane piikit lisäksi.

Mulla ultrattiin mahan päältä ja alakautta sit tarkistettiin kohdun suu. :)

totaali repeäminen (sannan teksti) :D Pikkasen uuvuttava päivä kenties takana !

Onnea tän päivän ultrassa käyneille :smiley-bounce012
Viikonlopun yli jännätään uusia uutisia!

Täälläkään ei kyl rakenneultra maksa itelle mitään. Ylimääräset meneekin sitte omasta pussista..

Onnea kaikille taas hyvistä uutisista!! <3 tänään kerenny päivysteleen uutisia! :D
Koskahan kaikki on käyny?

Mulle tehty molemmat masun päältä.

Piti tuola rakenneultrassa tehä myös sisätutkimus mut eipä tehty ja ultrattiin vaan se tunti.

Jeps,täällä myös täysin ilmaisia nää kaks ultraa, sokerijuttujen takia ultraus taas maksoi sen poliklinikkamaksun verran :happy:

Mulla NP-ultrassa katsottiin sekä sisäkautta että mahanpäältä,ekstraultrauksessa vain mahanpäältä ja no,RU ultraa en tiedä viel :grin

Ameriikassahan oli tätänykyä paljonkin niitä naisia jotka olivat kokeneet neitseellisen raskautumisen :woot: Mutta Sanna tais tarkoittaa jotain muuta kajoamista :)

Takaisin