Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hahah, voi teitä... :happy::happy: Onnenponnet vaan täältäkin tänpäiväisille ultratuille!

Ihan niinku ois ollu tää viikko hiljaisempi, ku esim. viime viikko. Mut ensviikollahan on taas paljon enemmän kävijöitä, hihkuttavaa ja fiilisteltävää siis riittänee taas :happy:

Elaffy: viikkoja voi olla se max 21+6 et tekevät rakenneultran terveystalolla. Ite soitin sinne ja kysyin et oisko jotain aikaa kun olin jo perunu oman aikani. Kuulemma muutkin on menny molempiin.

LauraLady, sitten en kyllä ehdi mitenkään, kun tulee tiistaina täyteen nuo viikot. :) kiva, kun ohjeistus on mitä on. Olisin kaiken halunnut, mikä "irti lähtee". Tosin en tiedä, olisivatko suostuneet tekemään edes, kun itse laittoivat sieltä myös lähetteen taysiin. :D kaikki lähettävät minut sinne. En ole kovin haluttu.. ;)

Jee Freyja! Tyttö teille tulee, on ihan sellainen olo itsellä. Ja hyvin se menee. :) tulet heti kertomaan sitten tänne.

Me käytiin tiistaina ru:ssa. Meidän pienellä kaikki hyvin <3 Mittauksien mukaan pieni ois neljä päivää edellä kehityksessä. Kätilö sanoi, että la muutetaan vasta, jos eroa on kaksi viikkoa! Sukupuolta emme saaneet selville, koska pikkunen oli koko ajan polvet koukussa. Liian paljo tavaraa oli jalkojen välissä( varpaita, napanuoraa ja ehkä jotain muuta) niin kätilö ei uskaltanut veikata :)
Meillä ultra kesti tunnin ja kätilö joutui painamaan anturilla mun mahaa, jotta sai otettua kaikki mitat. Pikkunen yritti olla piilossa ja esitteli vain selkäpuoltaan meille :)
Ultrauksen jälkeen mun maha meni ihan kosketusaraksi ja illalla aloin oksentamaan. Mahan painelu vissiin ärsytti suolistoa! Keskiviikkona nousi kuume ja sairastellessa mennyt loppu viikko :( Tämän takia kirjoittelen vähän myöhässä kuulumisemme!

Poliklinikkamaksu menee aina, mulla esikoista kytättiin tarkkaan ultralla radin takia ja joka keikasta tuli se 24€ lasku. Ihmeissäni soitin sinne että mikä tää juttu on ja he sano että ei tää mene neuvolan piikkiin ja kun vetosin että oon tkmaksunkin maksanut niin sanovat että eri pulju ja että vuodessa laskuttavat näitä maks700€ /hlö (muistaakseni) edestä... Muistaakseni lasku tuli myös synnytystapa-arviosta joka tehtiin sitte uusilla kotikonnuilla äitipolilla sekin.

Takaisin