Täällä myös takana. Aikaa meni kaksi tuntia, kun toinen ei halunnut lääkärille näyttää aortan kaarta ja juuri kun lääkäri oli lopettamassa, kääntyi sitten niin, että sai aivan täydellisen kuvan. Lääkäri päästi suustaan vain, että kehtaakin! :D
Mitään poikkeavaa ei löytynyt. Kaverit olivat todella vilkkaita, mutta kaikki rakenteet sai kuitenkin katsottua. Kokoa oli molemmilla 300g, toisella kymmenen grammaa enemmän. Vastasivat viikkoja hyvin. Tehtiin myös sisätutkimus, jossa kaikki oli erinomaisesti. Kohdunkaulaa reilu 5cm ja paikat hyvin kiinni.
Molemmat sikiöt päät alaspäin, a oikealla ja B vasemmalla. Ensimmäisellä istukka takaseinässä ja toisella osin edessä. Tätä kyllä olin jo ehtinyt arvailla, kun liikkeet tuntuvat vain toisella puolella. :) hyvin sijoittuneet kuitenkin.
Sukupuolet kertoi lääkäri myös, kun aikamme olimme asiaa siinä ultran edetessä miettineet. Kuvat olivat kyllä sen verran selvät, että olin melkein jo arvannut niistä ennen kuin lääkäri asian paljasti. Ei harmita, kun menivät juuri niin kuin olin salaa koko ajan toivonut. Toki ovat vain veikkauksia, mutta melko varmana lääkäri tietoa kuitenkin piti.
Kuvia tuli mukaan hirmu monta, joista tietenkin osa niitä mittauskuvia, mutta molemmista saimme myös 4d kuvat kasvoista. Ja jalkoja näytti niissä kuvissa olevan myös. B oli niin kuvauksellinen, että änkesi itsensä kuviin myös silloin, kun lääkäri halusi tutkia a sikiön rakenteita. Selvästi tappelivat siis jo kohdussa huomiosta.. :)