Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä myös takana. Aikaa meni kaksi tuntia, kun toinen ei halunnut lääkärille näyttää aortan kaarta ja juuri kun lääkäri oli lopettamassa, kääntyi sitten niin, että sai aivan täydellisen kuvan. Lääkäri päästi suustaan vain, että kehtaakin! :D

Mitään poikkeavaa ei löytynyt. Kaverit olivat todella vilkkaita, mutta kaikki rakenteet sai kuitenkin katsottua. Kokoa oli molemmilla 300g, toisella kymmenen grammaa enemmän. Vastasivat viikkoja hyvin. Tehtiin myös sisätutkimus, jossa kaikki oli erinomaisesti. Kohdunkaulaa reilu 5cm ja paikat hyvin kiinni.

Molemmat sikiöt päät alaspäin, a oikealla ja B vasemmalla. Ensimmäisellä istukka takaseinässä ja toisella osin edessä. Tätä kyllä olin jo ehtinyt arvailla, kun liikkeet tuntuvat vain toisella puolella. :) hyvin sijoittuneet kuitenkin.

Sukupuolet kertoi lääkäri myös, kun aikamme olimme asiaa siinä ultran edetessä miettineet. Kuvat olivat kyllä sen verran selvät, että olin melkein jo arvannut niistä ennen kuin lääkäri asian paljasti. Ei harmita, kun menivät juuri niin kuin olin salaa koko ajan toivonut. Toki ovat vain veikkauksia, mutta melko varmana lääkäri tietoa kuitenkin piti.

Kuvia tuli mukaan hirmu monta, joista tietenkin osa niitä mittauskuvia, mutta molemmista saimme myös 4d kuvat kasvoista. Ja jalkoja näytti niissä kuvissa olevan myös. B oli niin kuvauksellinen, että änkesi itsensä kuviin myös silloin, kun lääkäri halusi tutkia a sikiön rakenteita. Selvästi tappelivat siis jo kohdussa huomiosta.. :)

Mäkin haluun jo rakenneultraan, mut vielä pitää pari viikkoa kärvistellä. Jos viikot jakaantuu niin mulle osuu just poikaviikko :D

Onnittelut ihanista ultrauutisista kaikille <3

Rosalina, juu olihan se ihan kivaa, mutta alkoivat paikat jo puutua loppuvaiheessa. Ei se nyt niin mukava laveri ollut ja jotenkin jännitin itseäni koko ajan siinä, vaikka yritin olla rento. :)

Ihana kuulla näitä uutisia!! Onnea paljon KAIKILLE :)

Me odotellaan vielä neljä viikkoa... niin ihana kuitenkin lukea tätä palstaa ja elää muiden jännityksessä mukana! :D

Paljon onnea kaikille, jotka myös tänään saaneet hyviä uutisia! :)
Kiitos onnitteluista :) tässä sit nyt mietin kaakaon ääres, et kesällä on ruokapöydässä mulla 5 miestä :D tai poikaa jos mies on lasten kanssa painimassa :D

Muokattu viimeksi:
Onnea kaikille :)
Meidän talossa urosvoima jyllää myös koiria ja kissoja myöten niin kaverit sano että kyllä nyt yks pikkuemäntä lisää pitäs taloon saada :D
No sehän selviää toivottavasti torstaina, vaikka eipä sillä mulle väliä kumpi tulee, kunhan kaikki olisi hyvin ❤

Siis mä nukuin niin huonosti viime yön, jotenki oli vaan niin huolestunu fiilis ku oon tuntenu paljon vähemmän liikkeitä ku esikoisesta samoilla viikoilla. No syykin siihen sitten ultrassa selvis, eli istukka on etuseinämässä niin varmaan vaimentaa noita tuntemuksia.
Meillä oli mukava kätilö, kysyi heti että mites tuo sukupuoli-asia.. Siinä sitten lopuksi zoomailtiin jalkoväliin ja ei kuulemma voi selvemmin näkyä :) . Kuvia saatiin 9 kpl mukaan, on jalkapohjaa ja jalkoväliä ja kasvokuvia ja vaikka mitä :) !

Sanna, meilläkin kotona karvainen lauma eli koirat ja kisut on uroksia joten kyllä mä tyttöä meille toivoisin :D Toki poikakin käy :) 13pv vielä niin sit olis heti aamusta h-hetki!

Jännä miten minäkin odotan tuota rakenneultraa paljon vaikka mua on tässä raskaudessa ultrattu jo vaikka kuinka monta kertaa, silti tämä on jotenkin spesiaalia :Heartred Vielä yli viikko.

Mulla ei ole mitenkään kumpaakaan suuntaan fiilikset kalleellaan, toisaalta tässä raskaudessa on lähtenyt "vain" terveys, kun esikoista odottaessa lähti kauneus sekä terveys, joten onko tää nyt uskomusten mukaan poikaraskaus :wink

Ei kyllä saatu viimeeksikään tietää, joten en kauheasti odota että nytkään selviää. Silloin jäi maku suuhun ettei kätilö edes halunnut katsoa onko tyttö vai poika. Kun kysyttiin lopuksi, oli jotenkin tosi ynseä "Ei pystynyt näkemään".

Oli se tietysti mahtava fiilis salissa kuulla ne legendaariset sanat "Se on tyttö! :dummy1:" vaikka vauva vietiinkin heti teholle.

Noniin,rakenneutra takana ja naperolla kaikki hienosti :love7 Ja tyttö on meille tulossa,äiti ja isi onnesta sykkyrällä:Heartred
Pientä jännitystä kun kätilö ei saanut sydämestä näkyviin joitain juttuja ja pyysi lääkärin katsomaan,onneksi lääkärillä oli samantien aikaa ottaa meidät vastaan ja saatiin varmuus että pienellä kaikki hienosti sydämessä,en olisi kestänyt odotella viikkoa johonkin kontrolliin!

Takaisin