Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnittelut kaikille ihanista ultra uutisista <3 mahtava lukea niitä <3

Herranjestas, noinkin pieniä vaatteita siis löytyy! Tosiaan pitää ostaa muutama niitä pieniäkin jos ne kerta kuukaudenkin ajan on käytössä, mulla ei ole minkäänlaista haisua että mitä pitäs olla jne.

Ai ens viikolla alkais tyttöviikko... No saas nähä, nyt jänskättää vielä pikkusen enemmän! :happy:

Meillä oli yks body 50 cm (sairaalasta kotiutumisbody) ja muuten pienimmät vaatteet alkaen 56 senttisiä, niitä ehkä 6-8 vaatekertaa. Poika oli keskikokoinen vauva (51 cm ja 3,6 kg) niin noita 50 cm ei ois tarvittu ees enempää, kun ne ei viikkoa kauempaa hänen syömistahdilla ois mennytkään. :p 62 senttisiä oli about sama määrä, muistelisin et se koko ois ollu hiukan pitkäikäisempi meillä ku 56.

Moonflower, meillä on samana päivänä! Mihin aikaan teillä on? Meillä on vasta klo 15.15. Mä en tiedä miten jaksaisin odottaa... Onks sulla vinkkejä? :) Mul on synttäritkin nyt tulevana lauantaina ja muutamia läheisiä tulossa kakkukahville, ja maanantaiksi oon varannu kampaajan, ihan vaan että ois jotain muutakin mitä odottaa. Aika menee niin pirun hitaasti, kun sulla on katse kohdistettuna vaan yhteen päivään kalenterissa, heh :wink

Alina84, mulla on 10.20, onneks on heti aamulla niin ei tarvii koko päivää odottaa. Yhdessä katottiin kätilön kanssa sopiva aika ja mies sai sdn päättää jotta töiltään pääsee mukaan. :)

Mä en oo ihan yhtä malttamaton ollu nyt tän ultran suhteen mitä olin np ultran. Mut melkee silleen, et keksii itelleen jotain tekemistä ettei vaan ajattele sitä ultraa koko ajan. Itellä meni viime viikko ainakin ihan hujauksessa. :)

Onnea kaikille ihanista ultrakuulumisista!! Paljon poikalupauksia, onkohan meillekin tulossa...

Juu toi aamuaika on tosi hyvä! Normiarki tässä tietty pyörii esikoisen kanssa, et sekin onneksi saa päivät hujahtamaan. Kyl se ens viikko sieltä tulee. Lisää kivoja kuulumisia odotellessa tämän viikkoisilta käyjiltä :)

Omasta rakenneultrasta (eilen) vielä sen verran,että itselle tuli sellainen olo,että kätilö ei kauheasti innostunut sukupuolikyselystä.Ultra oli kyllä haastava koska vaavi oli oikeasti ihan koko ajan liikkeessä ja oli oma hommansa saada kaikki katsottua.Meillä jäi siis tuo sukupuoli vielä arvoitukseksi.Jalkoväli näkyi hetken sivusta ja mitään kohoumia ei näkynyt,mutta on kuulemma helposti jalkojen välissä ettei välttämättä näykään.Eli 50/50 mennään ja koska olin niin helpottunut/onnellinen,että kaikki oli hyvin niin ei haitannut yhtään!

Tsemppiä paljon tän ja huomisen ultriin! Olihan se kokemus kerta kaikkiaan! Ja Hippoliina anna vaan mennä ostoksilla sit sen jälkeen surutta! Mä en ole ollenkaan ostoksillakävijätyyppi, mutta eilen lähti lähes käsistä!!! Näin ihan silmissäni joka vaatteessa meidän pikkuisen pojan :) Myyjät varmaan katsoi ku mä niistin ja pyyhin silmiä hyllyjen välissä.. olin niin huojentunut hyvistä uutisista!

Takaisin