Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuotan pettymyksen. Muistin oman aikani tunnilla väärin ja tietysti siihen suuntaan et asiaa ei voi korjata :'( keskiviikkona uus yritys.. anteeksi kielenkäyttö, mutta nyt vituttaa ja todella paljon!!! Eniten vielä se et näin painajaista et me myöhästytään ja heräsin kymmenen minuuttia ennen ru aikaa, jos ois sillon tajunnu ois voinu soittaa myöhästyvänsä ja ois ehtiny kuitenki paikalle :/

Voi eeeeei... :sad001:sad001 Halit!!!
Nyt joudut oottelemaan uuestaan... Mutta et onneksi kauaa. <3 Uskon, että ketuttaa!!!

Pau, voi kurjuus :( :( Raskausajan dementian piikkiin vaan! Onpa tylsä juttu! No mutta ylihuomenna jännitetään taas uudestaan! Arvaan ettet varmaan myöhästy toista kertaa ;) (5h ennen jäätävät muistutusäänet soimaan ja tuplatarkistukset kalenterista)

Mutta... mä jo säikähin tuota viestin alkua ja pelkäsin, että onko siellä kaikki hyvin. Onneksi ei ollut sen laatuinen viesti kuitenkaan!:Heartpink

Voi että, pau! Uskon että vituttaa ja harmittaa kyl paljon sun puolesta :/ onneks uus aika jo niin pian

Jooh ei onneks montaa päivää, mut poruhan siinä pääsi ko katoin kelnteria ja tajusin asian. Miten voikaan olla näin kurja fiilis :( mut ehkä muiden uutiset saatais tänne pian ni ois jotain kivaa luettavaa :)

Ultra ohi ja vauvalla kaikki hyvin. Rakenteet oli normaalit mut vastas viikkoo pieneempää. Lääkäri tosin rauhotteli et mitat voi heittää kun liikku niin paljon. Sano et toiset on pienempiä ja kun rakenteet ok ja liikkuvainen niin ei hätää. Kuukauden päästä uus ultra missä katotaan kasvua. Eikä kuulemma pitäs vaikuttaa vauvan kokoon thyroxin. Arvot oli ok eikä muutettu lääkitystä.

Olin siinä uskossa et tää on tyttö mut poika kuulemma tulossa. Kyllä se pippeli näky niin hyvin ettei ollu epäilystä. Kasvoja ei suostunu näyttään.

Mitä ihmettä nyt tehdään sen sukupuoli asian kanssa..?! Mies haluaa ehdottomasti tietää ja minä taas ehdottomasti en haluaisi tietää. Se ei ole mikään ratkaisu, että vain mies saa tietää ja sitten yrittää pitää tiedon itsellään synnytykseen. Voihan se olla, että sukupuolet eivät edes selviä ultrassa, joka olisi minulle hyvä tilanne. Mikä olisi järkevä kompromissi? Vai onko sellaista edes..

Tavallaan sukupuolet kiinnostavat, mutta pelkään, että eivät sitten arvaukset pidä paikkaansa kuitenkaan. Ja jotenkin tuntuu, että sukupuolia ei saisi tietää tai että siinä on jotain "väärää". Kukaan tuskin nyt ymmärtää.. :D En tiedä, miksi ajatellen asian näin.

Ultra asia huomenna.

Oi ihanaaa, poika!! :hungry:

Hyvä, että vauvalla kaikki hyvin ja sait vielä kontrolliajan niin tulee varmasti tutkittua, että kaikki ok.

Elaffy, odotitko sä kaksosia? kysykää toisen sukupuoli :facepalm::wink Sori, oon väsyny. :shy:

Onnea LauraLady onnellisista ultrakuulumisista ja poikalupauksesta!!:Heartred Onhan tuossa puolensa, saat ylimääräisen ultran!! :)

Lauralady, ihanaa että kaikki oli hyvin! :) ja poikapa tietenkin, nythän alko poikaviikko :D

Elaffy, meillä oli hetki sitten aivan samanlainen tilanne, mut sitten mun mielipide muuttui, uteliaisuus heräsi ja päätin että saa kertoo, jos vaan näkyy :) Oon niin varma sukupuolesta et on pakko ottaa selvää, olenko oikeassa! :D Mutta ollaan sovittu että pidetään omana tietona, ainakin niin kauan kun pystyy ;) Kaverit saa kuulla vasta synnytyksen jälkeen!

Meilläki mies haluaa tietää sukupuolen :p. Ite olen vähän kahden vaiheilla, varmaan sillon jos hyvin näkyy kumpi olis tuloillaan, niin en malta olla kuulematta.. Toivottavasti Papulla olis jalat ristissä, niin ei tartti tätä mietiskellä :grin. Mutta tärkeintä olis, että kaikki on hyvin.

Meil molemmat haluaa tietää sukupuolen et ei oo tuollaista ongelmaa.
Mut perjantaina kauan odotettu aika! Oon jotenkin ihan kärsimätön!! Olispa se jo. Ja aika on 11:45 niin seku ärsyttää ettei oo aamulla. Mut kai se kolkuttaa koht ovella

Ja hei, te jotka ootte käynneet jo ru ultrassa paljon kuvii ootte saanneet?

Meilläkin molemmat haluaa tietää sukupuolen. Mutta en tiiä sit miten sen käy, kun olin ensin ajatellut pitää sen omana tietona. Nyt jo on niin moni kyselly, että en tiiä miten onnistutaan pitämään turpamme kiinni jos se nyt selviää. ;) Mut ei tietysti pakko ookaan.

Meillä torstaina heti aamusta aika. Mä niiiiiiin odotan sitä, mutta samalla mua jännittää ihan kamalasti, että onhan kaikki hyvin...Tuntuu että siitä edellisestä ultrasta, joka oli nt-ultra viikolla 12, on ihan ikuisuus! No onhan siitä jo 8 viikkooa. Oon nyt netissä selaillu esim. täällä edempänä olevien ru-kuulumisia, aika monella on kyllä menny hyvin ja on kaikki ollut vauvalla hyvin.

Me on saatu rakenneultrasta muistaakseni 3-5 kuvaa. Eli ei kovin montaa. Mutta jos ne on selviä niin mikäs siinä, kunhan on jotain muistona :)

Noista ultrakuvista muuten: KANNATTAA ottaa niistä kopiot!!! Ne haalistuu ajan kanssa. Ja teepä se virhe, että vedät kontaktimuovin päälle niin haalistuvat vielä nopeammin (siskolle kävi niin).

Takaisin