Onnea Naanuli tyttösen lupauksesta <3 Mä saavuin juuri kotiin ja pysäkiltä kävellessä iski huojennusitku vasta! Koiraakin pelotti, kun tuli vastaan, kun sitä säntäsin halaamaan ja pussailemaan <3 Oon vaan niin tyytyväinen, että lapsi on suurella todennäköisyydellä terve :)
En poksautellut kuohuvaa vaan hullaannuin aika täysin tuolla vauvanvaate-aleissa.. liikaa piti jättää kauppaankin vaatteita. Kävin välillä syömässä, että jaksan jatkaa hypistelyä ja aika surutta ostin.. te keillä on lapsia, niin mikä on sellainen "sopiva" määrä vaatteita vauvalle, aatellen esim. ekaa neljää kuukautta? Mä ostin pääasiassa 62cm ja siitä ylöspäin vaatetta, sen mallisia joista voi hyvin kääriä lahjetta tai hihaa.. pari bodya ja yhdet housut ostin 56cm. Tosin sithän sen näkee vasta käytössä, että mitä tykkää pukea vauvalle. Voi, mä en jaksa oottaa niin millään! Tosin hyvä, että pitää oottaa niin ehtii sopeutua, että tosiaan se pikkupoika, jota muutama tunti sitten tiirailtiin, on tosiaan MUN mahassa ja se on MEIDÄN vauva
Dana, mä ehkä soittaisin sinne ja kysyisin, että miksi tollainen vaihdos..? Mä en ainakaan ekakertalaisena tiedä, mitä toi tarkoittaa.. mäkin tänään hämmennyin kun ultraaja sanoi, että eihän mulla ees siitä viikot rakenneultraan, että on vasta 18+ jotain.. olin ihan että ööh.. kun olin ohjeistuksen saanut neuvolasta, että tälle viikolle jne. Sit se laski uudestaan ja tuli se n. 20+0 neuvolan la:n mukaan (8.6.) joka myöhemmin on muuttunut 5.6. Nyt vauvan koon vuoksi saattaa vielä aientua, mutta virallisena silti pidetään toi 8.6. Mulla on täälläkin toi vanha tieto vielä..