Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälläkin ru takana ja kaikki oli niin kuin pitääkin!Koko vastasi viikkoja ja kaikki oli muutenkin hyvin.Oli sen verran liikkuvainen tapaus että sukupuoli jäi vanhemmillekin yllätykseksi!Kätilö ei uskaltanut edes veikata.Toisaalta ihan mukava niin säilyy jotain jännitystä...

Tehdäänkö ru muuten "housut jalassa"? :D mahan päältä varmaan juu, mutta tehdäänkö samalla yleensä sisätutkimus?

Jaaha poika viikko alkoi poika lupauksella. ;) Onnittelut hyvistä ultra kuulumisista! Eiköhän meillä kaikkien pienillä oo asiat niiku pitää. :)

Ja Pau, voi hitto, mä oon tähän mennes jo varmaan sata kertaa tarkistanut kalenterista, että muistanhan ajan varmasti oikein. No ens kerralla uus yritys. :)

No mä yleensä kans varmistan, mut olin niin varma siitä ajasta et en edes älynny tarkistaa! Mut nyt enää harmittaa ja kohta varmaan rupee huvittamaan :) mut ihanaa et muilla on ollu onnituneet reissut :)

Ja onneksi ei käynyt mitään peruuttamatonta, vaan sait uuden ajan ja ihan likelle!!! :) Aattele, jos ei olis ollu enää vapaita aikoja ja olisvat lähettäneet sut kotiin "tyhjin käsin":eek: No ehkei niin onneksi pääse sentään käymään.

Voi Pau, tommone kömmähdys :( No ei mitään, ite kans unohtelen ja oon muistamat kaikkee tärkeetä.. Dementiaa! Uus yritys sitte keskiviikkonako se oli. :)

Täälä lueskelen uutisia innoissani.... :)

Voi perse Pau! sun puolesta, onneksi uusi aika on noin puan!
Onnea LauraLady ja Nemsku hyvistä uutisista!!!! Niin ihanaa!!! <3

Elaffy luulen et monikoille tehdään se sis.tutkimus. Ei välttämättä joka ultrassa, mut kuitenkin. Koska esim.meillä ei neuvolan puolelta tuu lääkäriaikoja enää. Ku ollaan siel äitipolilla seurannassa.
Ihania uutisia! Paljon onnea kaikille hyvistä ru kuulemisista! Onko kellä muulla tänään??

Ja mullakin hyviä uutisia!!! Meillä oli ihanalla, söpöllä POIKAVAUVALLA kaikki hyvin ja upeasti, painoa oli jo hurjat 409g!!! Oon nt-iltran mukaan 20+0, mut pojan koko vastasi et on hiukan pidemmällä. Kaikki kunnossa ja mitat saatiin otettua helposti vaikka kädet vispasivat hurjasti :-)
Kuvia saatiin 7, mut nt-ultrasta vaan kaksi ni nyt on hyvä. Mitään lahjaa ei saatu mut hyvät uutiset ja tämä huojennus on kaikki mitä tarvitsen <3 Lapsen isi ehti kuulla uutiset ennen Panaman koneeseen nousua <3

Mukavaa kun alkoi uusi viikko mukavilla kuulumisilla :) ja poikia tietty tiedossa! Meillä meni ultrassa silloin puoli tuntia ja saatiin mukaan kaksi kuvaa. En edes muista mitä kaikkia mittoja siellä kuvattiin ja moneen kertaan :D

Joo lupaavasti lähtenyt käyntiin, tällä hetkellä näyttää lupaavalta ensi viikkoa ajatellen, tyttöolo ja ens viikko pitäis olla tyttö viikko. ;) Äh tule jo ensi viikon tiistai!

IHANAA, kaikilla kaikki hyvin!!! Uskomatonta, että toistaiseksi ollaan saatu pelkkiä poikauutisia näin "poikaviikolla", hahaha! Ihania pikkuprinssejä, kävin juuri viikonloppuna vauvanvaatekaupoilla, ja oli kyllä niin paljon kaikkea ihanaa ja söpöä tyttö- ja poikavauvoille tarjolla, että olisipa mulla joku poikaa odottava kaveri että sais niitä ihania vaaleansinisiäkin nuttuja ja ihania neuleliivejä ostella :p Meikäläinen kuin keskittyi ostosreissulla lähinnä hattaraväreihin...:) Isot onnittelut kaikille hyvistä uutisista, ja ihanaa että pikkupoikiakin on tuloillaan :love7

Meilläkään ei tehty sisätutkimusta, ihan vaan vatsan päältä ultrattiin. Kuvia saatiin mukaan 6-7, mutta olivat kyllä kaikki tosi huonoja. NT-ultrasta saatiin paljon paremmat. Vauva liikkui niin paljon, että kaikki kuvat on ihan tärähtäneitä ja epäselviä! Harmittaa Paun puolesta, mutta onneksi sait heti uuden ajan! Tuli mieleen, että itse heräsin ultraa edeltävänä yönä paniikkiin, että muistanko nyt ajan oikein. Aamuyöstä sitten kaivoin esiin paperit ja varmistin ajan. Harmi ettei sinulle käynyt nyt sampin! Mutta hyvää kannattaa onneksi odottaa:wink

Takaisin