Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kivaa kun saa jännäillä vielä teidän muiden puolesta :)
Mitenkäs muuten te jotka ootte jo olleet, jäikö mieleen miten monet mitat kätilö otti koko arviota varten? Mittasko siis reisiluun, pään- ja vatsanympäryksen vain kertaalleen vai kahdesti?

Äh, mun täytyis ens viikko vielä malttaa odottaa. No poksuupahan edes puol välu ens viikolla. :)

Tsempit kaikille jokka tällä viikolla meneepi <3 jänskättää itteekin jo. Vielä odotusta hieman.. 28pv :)

Koitas nyt vaan että oot hereillä sielä ultrassa sit ;) no ei silti, en itekkää sais varmaan koko yönä unta :D! Mut itelle osu kyllä aamu 9 aika, et hyvä homma sinänsä, ei ressaa koko päivää... Ellen simahda kuudelta aamulla ja nuku pommiin...

Apuva! 3 yön päästä RU ja tuntuu, että nyt jo perhosia vattassa :p. Pelottaa ja jännittää..olisipa vain kaikki hyvin!

Ihanaa huomata että täällä on muitakin, jotka jännittää niin paljon r.ultraa ettei saa nukuttua ja meinaa seota :p Tai siis tietysti toivoisin kaikille hyviä yöunia, mutta ajattelin alunperin että kyllä varmaan kaikki muut osaa suhtautua asiaan vähän rauhallisemmin, että oon vaan vähän hermoheikko! Nyt kun luen näitä teidän fiiliksiä niin saa huomata että samassa veneessä ollaan, hihii!!

Tsemppistä kaikille, joilla ultra edessä tänään tai myöhemmin viikolla, täällä odotellaan innolla ultratarinoita :Heartred

No mä näin np ultra yönä ihan kaameta unta! Mulla alko kauhee verinen vuoto ja sit todettii et mul on kohdussa reikä ja ultraaja vaan sano et valmistaudu hyvästeihin. Jospa nyt ru yönä näkisin jotain mukavampaa unta. :D Ens viikolla, tää viikko siis täytyis malttaa.

Takaisin