Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voih miten paaljon onkin jo ihania ru tuloksia! :) ja wau,onpas paljon tyttö lupauksia.. tuleekohan oikea rinsessoitten kesäkuu. :) ja todellakin,älkää hätäilkö joilla ens viikolla jo ru.. itsellä sinne vielä taitaa kolmisen viikkoa olla! :) ja oon niim varma et meen vielä heinäkuussaki maha pystyssä ja oon viimene tästä porukasta joka pääsee synnyttää! :D

Tuutikki mäkin veikkaan et heinäkuulle menee kun esikoinen kyseessä ja tosiaan 16 päivää pitää vielä jännäillä ru ultraan :) Onneks alkaa harjoittelu niin päivät menee nopeasti!

Torstaina ultra eli olikos se ny 22.1. ja jos viime viikko ollu tyttöjen viikko, niin ens viikko on sitte poikainviikko. Tyttöö toivon, mutta poikahan se kuitennii on... Terkkaki veikkasi sydänäänten perusteella, että on poika :D No pitänee sitte laittaa se kolmas tilaukseen, että sais sen tytön vielä :) Torstain ultrassa positiivista on se, että on 4D-ultraus. Ei tartte erikseen kalliita hintoja maksella. Jottain positiivista pikkukylästä joka ostaa nämä palvelut tuolta isommalta paikkakunnalta :) On vaan reilun 100 kilometrin päässä, mut saapahan miehen kanssa käydä vähä ajelulla ;)

Alkaa kyllä JÄNNITTÄMÄÄN! En oo yhtään vauvanvaatetta ees vielä ostanu, että torstain jälkeen kirpparit kutsuu :)

Onnea teille muille jotka jo tiiätte tulevien töppösten värin <3

Mullakin on todella vahva tyttöolo. Ja jos ens viikko on poikaviikko ni sit nenis meillä hyvin kun mulla on ru 29.1, eli tyttöviikolla! ;) Eilenkin meinasin shoppailla fb-kirppikseltä tytölle sellasen ultrasöpön mekkonbodyn, mut en tiettykään voinu sitä ostaa kun varmuutta ei ole :)

Mulla on kans tosi vahva tyttö olo. Ja sama täällä, jos ens viikko on poika viikko niin 27 päivä ollaan sit taas jo tyttö viikolla. ;)

Mulle vaan on ystävä sanonut ja itse mitä lähipiirissä tiedän niin kaikki jotka on tyttöä odottanut, on kärsinyt kauheista pahoinvoinneista ja itse en. :) Sama se silti kumpi tulee, vaikka itse oonkin vahvasta tyttöolosta vähän poikaa toivonut. :)

Meiän mutsi kärsi pahoinvoinnista vain poikaa odottaessa (tyttö -> 5v päästä poika -> 3v päästä tyttö). Mä luulin perineeni sen, kun esikoispojasta voin paljon pahoin ja kuopustyttärestä en niin paljoa. Nyt taas en ole voinut pahoin ja väitän odottavani poikaa.:wink

Nää pahoinvointikuviot on enempi yksilöllisiä kuin sukupuolesta kertovia, väittäisin.:p

Mun äidillä ei oo ollu ollenkaan pahoinvointia raskausaikoina ja saanu 3 tyttöä :)
Mut jos nää viikot täällä menee noin niin mulla on sit ru poikaviikolla vaikka kova tyttö tunne on ;)

No niinhän se onkin varmasti enempi ihan sattumaa. Synnärillä sen sit lopullisesti näkee kumpi tulee. :)

Ja jos joku kuvitteli, että nyt on alkukuisilla jännitykset ohi ja ei enää kiinnosta, niin..

Mua ainakin jännittää tuplaten (vähintään), että miten toisten RU:t menee, tuleeko tyttöjä vai poikia ja kui moni peittää intiimit paikkansa ja onhan kaikilla varmasti kaikki hyvin! :smiley-angelic001

:winkEli mulle jää poikaviikko..

Ps. Miksi mä en saa noita hymiöitä laittaa minne haluan??? Vai onko mun uus puhelin liian fiksu tähän? :D

Mulla alkais just poikaviikko eli 2.2 on ultra :D Tosin tänään löytyi pojalle yksi varteenotettava nimi lisää et kumpi vaan käy :)

Iiiiik täällä ultra tiistaina! Enää sunnuntai ja maanantai! Siirsin ajan klo 10 klo 13 jotta mies pääsisi. Mut nyt lapsenvahti ei pääsekään. :( joudun varmaan menee yksin. No kyllähän näitä ultria tulee ku on kaksoisraskaus. Mut silti olisin halunnu tähän nimenomaan miehen mukaan!!

Mun mies on ollut sillä olotilalla että nyt tulis poika. Kaksi tyttöähän meillä on ennestään. Mä en ole itse oikein yhtään uskaltanut veikkailla että kumpi tuolla masussa lymyilee.

Mä tein eilen vau:n testin ja sen perusteella meille olis tyttö tulossa. Lisäksi jos täällä vuoroviikoin tulee tyttöjä ja vuoroviikoin poikia, meillä olis sitten tyttö viikko :bunny Aijai, kyllä jännää on......vielä vähän reilu viikko odoteltavaa!

Jotenkin nyt kun lueskelee muiden ihanista ultra uutisista, iskee jännitys ihan eri tavalla päälle :wideyed:

Ette te Harmony pysty ottamaan lapsia mukaan ultraan? Me käydään kunnan lähetteellä yksityisellä ultrassa ja sinne saa ainakin ottaa lapset mukaan. Eri paikoissa nämä käytännöt varmaan vaihtelee. Meillä tulee molemmat tytöt mukaan. Muutama rusina rasia kassiin, niin eiköhän se hyvin mene :grin Ja mies saa sitten lähteä käytävälle lasten kanssa jos meno rupeaa villiintymään.

No voi harmi! Ei ole kovin helppo saada lapsenvahtia arkipäiväksi ja tosi surku että mies joutuu sen vuoksi jäädä pois katselemista pieniä ihmeitä :oops: Toivottavasti saat paljon hyviä kuvia kotiinviemisiksi! :)

Takaisin