Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äh, nytkö nää alko! Ja nyt muka täytyis malttaa odottaa omaa aikaa vielä melkein pari viikkoa. :o

Meillä myös rakenneultra takana! 370g painoinen pötkylä siellä heilutteli :Heartred Kaikki siis hyvin ja pieni vastasi viikkoja. Vaikka neuvolassa terveydenhoitaja oli sanonut, ettei kannata huolestua kun ultraaja tuijottaa ruutua pitkiä aikoja eikä puhu mitään, silti alkoi välillä jännittää että no, sano jotain! Välillä sitten aina sanoi mitä ruudulla näkyy ja että ok tuo ja ok tuo :happy: Tyttöä kovasti veikkaili, siinä kohtaa tuli meikäläiselläkin tippa linssiin :dummy1:
Tsemppiä muille ultran odotukseen!!

Mä oon siihen varautunut ja tällä hetkellä ihan sellanen fiilis ettei haittaa vaikkei näy. :) Mul on ihan valtavan vahva tunne tytöstä, en tie miksi. En tiiä johtuuko sit niistä parista tyttö unesta ihan alkuraskaudesta.

Ihanaa kuulla näitä ru uutisia!!! Onnea kovasti :Heartred Meillä rakenne ultra vasta 5 viikon päästä... odottavan aika on pitkä!

Onnea Lorenzia ja Hempukka <3 Niin ihanaa kuulla et kaikki oli hyvin, ihan itkettää. Niinku omassa ultrassa ois käynyt! Vai pikkuiset poju ja tyty :-) Mä en jaksa oottaa.. työasioitakin jännitän ku uusia haen mut se tuntuu nyt niin toissijaiselta jännitykseltä tän rinnalla!

Minua taas jännittää, että kätilö möläyttää sukupuolet, kun niitä en halua tietää. :D

Sitä kans ku eka mietin et jos en haluakaan tietää sukupuolta ni olisin heti alkuun sanonut ultraajalle et se on mun toive :-)

Meillä viimeks piti ite kysyä sukupuolta, vaikka kyllä oltiin tajuttu se jo itekin, mutta varmistuksena kysyttiin. Mä kyllä taidan vähän pettyä, jos sukupuoli ei selviäiskään, kun haluisin niin tietää mitä tehdä noille pojan vaatteille. Säästääkö kaikki vai voiko pistää osan kiertoon.. vaikka täytyyhän toki kaikkeen varautua, myös siihen että veikkaus meniskin väärin.

Ihanaa Lorenzia ja Hempukka!! Onnea tuhannesti, niin hienoa että kaikki on hyvin ja saitte poitsu- ja tytsyuutisia!:Heartred Ihan hassua ajatella että ylihuomenna meilläkin on tuo ultra takanapäin. Miten tuo sukupuoliasia teillä selvisi? Kysyittekö itse vai tarjosiko kätilö teille tietoa? Mitä lähempänä ultra on, sitä hitaammin aika kuluu! Perjantaiaamua odotellessa....:bounce

Mie sanoin ultraajalle ultran alussa, että jos sukupuoli näkyy, niin saa kertoa. Pippelin olin aina välillä näkeväni sieltä jalkovälistä, mutta sitten vasta uskalsin olla varma, kun varsinaisesti ultraaja zoomas sinne jalkoväliin :) Nyt on sitten valvottu käytännössä koko yö miettien, että millanen äiti tahon pojalleni olla ja millasen pojan tahon tuosta pikkuihmisestä kasvattaa :)

Kahden tunnin päästä h-hetki! Apuva! Pitäis vaan olla (ja olenkin kyllä) tyytyväinen et on nyt jo, kaikilla kun se ei ole vielä tänään.

Näin viime yönä sen verran unta et saatiin niitä kuvia ja yhdessä niistä näky selvästi vauvan kasvot. Se oli ihana!

Vielä 6 armottoman pitkää päivää ru:aan. Enpä jaksa ennää odottaa kun osalle on tullu jo tietoja omasta pikkuisesta. Viime yönä näin viimeinkin ns. Lapsiunta, jossa pääosassa oli tää meijän eka tyttö, vaan liekkö se ollukii enne tulevasta? Tule pian 21.1.

Tasan viikko RU:hun, miten tässä malttaa odottaa!? Onneks meillä on aika jo heti aamusta, niin ei tartte koko päivää jännittää.. Voi kunpa sieltä saataisiin hyviä uutisia! :Heartred

Takaisin