Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa ihanaa Timantinkin pienellä typykällä on masussa kaikki hyvin! Onnea!! :Heartred Meillä siis huomenna aamulla ru, ja viime yön unen jälkeen jännittää vielä enemmän :happy: Näin siis unta, että oltiin ultrassa ja nähtiin vauvan kasvot! Se oli siis ihan epärealistinen uni sinänsä, että siinä vauva näkyi kuin "valokuvassa", heh. Eli kasvot nähtiin ihan selkeästi ja hän ilmeili siellä masussa suu supussa ja siniset silmät ihan ammollaan katseli ympärilleen. Oli niin suloinen! Sitten "kamera" meni alaspäin, ja kävi ilmi että pikkuinen oli poikavauva! Nyt jännittää nähdä huomenna, oliko kyseessä enneuni, vai johtuiko vain omasta aavistuksestani :p

Hitto vie, tuntuu aina, että kaikessa tuun perässä kun ru on vasta 27 päivä. :D En ollu yhtää näin malttamaton ennenku eka laitto ru kuulumiset. Piru vie. :D

Teillä on sentään täs tammikuun puolella. ;) meillä perässähiihtäjillä menee helmikuulle. Mutta aika menee nopsaan, en mieti ees kauanko siihen on. :)

No se on kyllä ihan totta, että aika menee nopeesti. Ens viikko on menny ihan hujauksessa ennen kuin tajuaakaan. Tääki viikko menny mielestäni tosi nopeesti. :)

Kovasti onnea kaikille hyviä uutisia rakenneultrassa saaneille! Jotenkin se sukupuoli teki ainakin itselle sen vauvan jotenkin todellisemmaksi. :)

Ja omaan ultraan vielä viikkotolkulla aikaa, mutta ehkä se vielä ennen kesäkuuta tulee. :happy:

Todellakin tekee todellisemmaksi. Koko päivä fiilistelty "meidän pientä tyttöä".

Mä en kyllä kestäis jos meidän la olis loppukuusta ja kaikki tapahtuis meille aina viimeisten joukossa. Olisin katkera :'D

Mä ainakin jäin odottaa sitä kontrolliultraa joka on maaliskuussa. Ja sit alkaakin vissiin jo tapahtuu niin paljon et aika menee hujauksessa :D

Ru takana... Siellä meidän pikkuinen potkutteli menemään :) kaikki osat olivat paikoillaan, koko vain oli melkein viikon isompi kuin näillä päivillä pitäisi. Kätilö oli kuitenkin sitä mieltä ettei ole syytä huoleen. Sattuneesta syystä tiedän ettei raskaus voi olla pidemmällä. Painoksi arvioi 355g. Kovin pikkuinen yritti lymyillä kohdun perimmäisessä nurkassa eikä olisi halunut ollenkaan näyttää itseään :)
Sukupuoli jäi yllätykseksi ihan niin kuin halusimmekin. Isukki sitä oli koittanut katsoa mutta kaveri piti koipensa niin supussa ettei mitään vilahtanut. Vähän tuntuu hullulta että seuraavan kerran tämän tyypin pääsee näkemään sitten vasta vatsan ulkopuolella, esikoista kun seurattiin aikanaan niin tiiviisti... Yhtäkkiä tuntuu että kesäkuuhun on niiiiin pitkä aika :D

Onnea hyvistä ultrakuulumisista!! kiva kun saitte pitää salaisuutenne, kun sitä toivoitte. :)

Mä mietin, että kuinkahan laimea meno täällä on sit juhannuksen jälkeen kun suurin osa on jo synnyttänyt. Meitä loppukuisia ei enää kukaan jaksa/ehi jännittää, me täällä möllötetään ja angstaillaan keskenämme:shifty::rolleyes::grin elkee sit jättäkö meitä, mekin halutaan että joku jännää meiän puolesta!:joyful:

Miehen kanssa tuossa puhuttiin ja sanoin, että en haluaisi sukupuolia tietää. Yllätyksekseni mies sitten totesi, että hän kyllä haluaisi ne tietää. Itse olen ollut koko ajan siinä luulossa, että hän haluaisi myös pitää yllätyksen loppuun asti. Lohduttelin sitten, että jos se on todella todella tärkeä asia miehelle, voin minäkin sitten ottaa tiedon vastaan. Jotenkin olisi kuitenkin kiva, että olisi jotain jännitettävää sitten vielä synnärilläkin..

Kompromissina ehdotin vähän vitsillä, että jos selvitetään toisen vauvan sukupuoli. :) Täytyy nyt katsoa, mitä mieltä kätilö on, että näkeekö niitä edes. Sukupuoli on itselleni tällä hetkellä aivan sama, mutta pelkään kuitenkin pettyväni kahteen poikaan. Tyttö-tyttö tai tyttö-poika -yhdistelmät ovat eniten "mieleen" tällä hetkellä, jos voi edes sanoa niin. Jotenkin olen aina ajatellut, että esikoisen pitäisi olla tyttö.. :)

Tai jos teette niin, ettei kätilö sano sukupuolia ääneen, vaan kirjoittaa ne lapulle ja sit vain sun mies lukee sen. :wink No joo, varmaan sit jossain kohtaa lipsauttais sulle kumminkin. Mut näin niinku teoriassa hyvä idea:grin

Rosalina, muuten hyvä idea, mutta kyllä minäkin haluan sitten tietää, jos mies tietää. :D ja hän on maailman huonoin valehtelija.

Ja mä melkein 100varmana "fiilistelen" vielä jakautumattomana siellä loppukuisten joukossa! Noh, hyvää kannattaa odottaa :grin

Älkää huoliko ihanaiset loppukuiset, kyllä täällä jännätään ihan yhtä paljon teidänkin juttuja!! :Heartred:love7
(Mulla siis LA 4.6.)
Mä olen myös ajatellut asiaa niin päin, että meillä alkukuisilla kun tulee kaikki "ekana", niin täältä ei koskaan saa oikein luettua muiden kokemuksia ennen sitä omaa. Tai siis joskus olen jopa haahuillut tuolla toukokuisten puolella lukemassa juttuja, kun on halunnut tietää jotain tulevaan liittyvää/kuulla kokemuksia. Että molemmissa on varmasti puolensa, ehkä tässä ultra-asiassa tosiaan koettelee kärsivällisyyttä, kun ei itse malttaisi odottaa ja muut "pääsee jo", mutta monissa muissa tilanteissa loppukuiset saa täältä varmasti paljon vinkkejä ja hyviä huomioita tulevaan! Näin kärjistetysti :happy:

12 tunnin päästä makaan jo ultrassa ihastelemassa meidän pikkuista, ja untako tässä pitäisi saada :love7

Ainiin, ja piti vielä tuohon edellisen viestiini vielä lisätä, että tässä käy myös ihan varmasti niin, että ainakin osa teistä loppukuisista pääsee todellisuudessa jo kotiin vaavin kanssa kun me muka-alkukuiset vielä laahataan kotona jättimahan kanssa :laughing002

Takaisin