Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siellä se Timantti nyt kärvistelee ja odottaa kutsua...:nailbiting::smiley-bounce012 iih, ihanaa munkin mielestä elää mukana tässä välissä ennen omaa ultraa!:Heartpink Melkein yhtä jännää kuin syntymisuutisten odottelu.:grin

Puoltoista viikkoa vielä, onneks on heti tiistaina ja aamulla niin ei tartte malttaa ku ens viikko vielä odottaa. :) On tääki, iha ku jouluu odottais. :D

Siellä se meidän 330g pötkylä paineli menemään. Kaikki hyvin vauvalla.

Istukka etuseinämässä siten et istukan reuna on just kohdunsuun reunalla. Saatiin parin kk päähän kontrolliultra tuota varten. Ei kyl yhtää haittaa et päästää häntä uudelleen ihailemaan.

Kuvat saatiin, oli tosi huonoja ja epäselviä. Lisäks meidän pieni päätti ettei hänest mitään kuvia oteta ja suunnilleen käänsi selkänsä :D

Ihania uutisia täällä. :) mulla ultra ens viikolla enkä malta odottaa siihe ollenkkaa ku kuulee et muilla ollu jo xD iik

Oi tää on kyllä aivan ihana lukea näitä uutisia! :) Onnea kaikille hyvistä uutisista ihan hirmuisesti! :Heartred Omaan rakenneultraan pitäs vielä viikko jaksaa odottaa,.. Näitä tarinoita kun lukee niin alkaa jännittämään ja odottamaan omaa vielä enemmän!!! :grin

Ihanaa, kun näitä nyt alkaa olee varmaan jo lähes päivittäin :) . Ei oo mullakaan enää kovin montaa päivää..

Nyt alkoi itseäkin jännittää, kun tajuaa et kohta lähenee oma rakenneultra :) Mulla tosin aika vasta 2.2 joten sinne vielä hieman aikaa. Mut silti se vaan lähenee :D

Onnea ihanista ultrauutisista <3

Onnea Timanttia hyvistä pötkyläuutisista!Ihana tyttö :-) Mulla vielä 3 kokonaista päivää!!!

Osaisko kukaan kertoa tälle odottavalle äidille että milloin suunnilleen ultrassa saadaan tietää sukupuoli?? Onko rv 20 ennen mahdollista? Milloin te saitte ilouutisen?

Takaisin