Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Perusharsot käy. Jos haluaa vaippatarkoitukseen niin kannattaa etsiä käytettyjä (huutonet tai fb:n kestovaipparyhmät) niin säästyy käyttöönottopesuilta. Niitä joutuu pesemään 10-15kin kertaa uutena ennen kuin alkavat imeä.

Meillä on rakenneultra, jos ilman kalenteria muistan oikein, niin 21.1. :) mä en oikeen tiedä vielä et haluunko tietää et kumpi on tulossa :D ehkä sen siinä kohtaa sit tietää kun mahdollisuus siihen on..tällä hetkellä mieli muuttuu päivittäinkin monta kertaa :D

Mulla on vielä 24 päivää. Kumpa tyyppi olisi tällä kertaa hieman yhteistyöhaluisempi ja suostuis näyttämään kumpaa sukupuolta edustaa. :)

Mulla reilu 2vkon päästä eli 20.1. Pitäis jostain saada lapsille lapsenvahti, jotta mieS pääsisi ku ei viimex päässyt.

Me näiltä näkymin kerrotaan molempien vanhemmille sukupuoli, mutta muille ei. Nimetkin on jo tiedossa, mutta se pidetään salassa.

Summerbaby, tsemppiä! On meinaan haasteellista saaha pidettyä salassa. Me salattiin esikoisen sukupuoli loppuun asti eikä ollu helppoa. Tietty riippuu kavereista mutta meillä ne yritti puoliväkisin onkia tiedon meiltä, sai miettiä sanansa tosi tarkkaan. Mutta olihan se kiva julkistaa sit kaikille kun poika syntyi :P

Me halutaan myös tietää vauvan sukupuoli, tai ainakin minä :) En usko että pidetään myöskään salaisuutena sitä tietoa, ollaan kahdesta aikaisemmastakin kerrottu sukupuoli sitä kyseleville. Mutta en ole itse kyllä 100% varmasti ikinä luottanut ultra tulokseen! eli hyvin neutraalin värisinä vaatteita olen ostellutkaan ennen synnytystä ym.

Nimeä ei olla paljastettu ennen ristiäisiä kun muistaakseni vanhemmille. Molemmille sukupuolille olis jo ainakin tosi vahvat etunimi ehdokkaat suunniteltuna :Heartpink

Mun tarttiskin ens viikolla varailla se rakenneultra aika. Ajattelin ottaa sen rv 20, joten vielä olis n. 3 viikkoa odoteltavaa! Tuntuu niin ihanalta että kohta saa mahdollisesti tietää kummanlainen pikku kaveri siellä masussa luurailee :) Ja varmaan jännittää sitten ultran lähipäivinä, onko kaikki myös kunnossa ja pieni terve.

Mulla on reilun viikon päästä neuvolalääkäri. Meinaan huomenna tarkistaa kenelle lääkärille aika onkaan meidän terveyskeskuksessa. Mulla nimittäin tuli mieleen että siellä on myös nuori mieslääkäri ja hänen tekemän sisätutkimuksen kyllä mielelläni jättäisin väliin :grin Joudun häntä kuitenkin näkemään jatkossakin kun on myös neuvolassa lastenlääkärinä. Ja lääkäri hänkin tietysti on enkä epäile hänen ammattitaitoaan, mutta mielummin valkkaan tän tyyppisiin tutkimuksiin naispuolisen lääkärin!

Mä toivon etten nää rakenneultra yönä yhtä kamalaa unta mitä näin ennen np ultraa. Herätessä jouduin hetken miettimään, että hetkinen, oliko se unta vai totta.

Meilläkin ois tarkotus isovanhemmille kertoo mut muuten salassa pidetään tai sit tulos voi olla että ei pysty sanoon sukupuolesta mitään ultrassa :wink niinhän voi käydä myös

Ja niinkin surkeasti voi käydä, että luvataan yhtä -ihan loppuun asti, vaikka olis lisäultriakin- ja silti syntyy eri sukupuolta oleva kuin on odotettu :rolleyes: ja ihan kummin päin vain. Tytöllä voi olla häpyhuulet niin turvoksissa että niitä luullaan kiveksiksi tai pojalla vehkeet piilossa tai eivät vielä laskeutuneet kunnolla joten luullaan tytöksi.

Meiän poitsulla näky kyllä tappi niin selvästi jalkovälistä että ei jäänyt mysteeriksi.:laughing002 Tosin oishan se voinut olla vaikka sormi... :wink

Mun tuttu juuri kertoi että heillä oli kahdessa ultrassa sanottu että tyttö tulee. Toinen oli vielä 4d. Sitten oli maalattu seinät vaaleanpunaiseksi ym, ja poikahan sieltä sitten tulla tupsahti :eek:

Mä tiedän tapauksen, jossa raskautta seurattiin ultrilla kuukauden välein loppuun asti ja aina sanottiin, että tyttö tulee. Viimeisessä ultrassa muuttuikin pojaksi ja poika tuli.

Ja mun kaverin piti olla poika. Oli häpyhuulet turvoksissa niin erehtyivät...:rolleyes:

Näitä jos rupeaa keskustelupalstoilta ettimään niin löytyy PALJON. Eli aina kannattaa varautua. :)

Mä ajattelin lähtökohtaisesti luottaa siihen, mitä siellä sanotaan sukupuoleksi. Mitä sitä sitten selvittämään, jos siihen ei luota? :D

Tässähän voi muutenkin sattua ja tapahtua vielä mitä vaan mut ei se stressaamalla jätä tapahtumatta :)

Meillä kans hiukan ristiriitaiset tunteet et paljastetaanko. Toisaalta, jäis jotain synnytykseenkin jännitettävää muille. Sit taas.. En tiedä

Takaisin