Rakenneultra

Mulla ois ollut 19.1 mutta tuun just sinä päivänä etelästä niin oli pakko siirtää :D onneks sain uuden ajan sit 22.1 niin ei tarvi pitkään piinailla. Ja halutaan ehdottomasti kysellä sukupuolesta,poika olo on kyllä tosi vahva!
 
28.1 ja tietää tahtoo :Heartred alkuun olin varma jotta tyttö on tulossa, nyt on poikafiilis! :D
 
Meillä 26.1 halutaan tietää kumpi ois tulossa. Esikoisesta näky kyllä niin selkeesti et on poika ja kädet oli poskilla eli ei voinu olla sormi. Mut jos nyt sanotaan et on tyttö niin en taida heti vaaleanpunaista uskaltaa ostaa :) edelleen on ollu enempi tyttöolo mut saa nähdä. Mulla on 22.12 taysin käynti ja mietin et joko ne siellä osais veikata kumpi tulossa kun sillon rv16.
 
Meillä on ultra "vasta" 11.2. :) Ja sama tilanne kun esikoisen kohdalla, mies haluais kysyä sukupuolen ja mä en. Nyt toivottavasti päädytään sit mun tahtoon :D Vaikka toisaalta mäkin haluaisin tietää, mutta haluun kuitenkin kokee myös sen et sukupuoli selviää vasta synnytyksen jälkeen.
 
Onpa jännää! Meillä on ru 19.1. mutta mies ei pääsekään paikalle, koska lähtee just edellisyönä kohti Panamaa. Tosi harmi, mutta pitää soitella sitten Amsterdamin kentälle, että millaisia uutisia on tullut. Vielä ei ole päätetty, että halutaanko tietää, kumpi tulee, mutta itsestä tiedän, että super-uteliaana en voi kyllä vastustaa kiusausta olla kysymättä. Mies haluaa tietää jos mäkin tiedän :)
 
Meillä RU 15. päivä. Sillon tosin 19+6 kun suositus vissii et +20. Mut sit se olis menny viikonlopun yli, nyt siis torstaina, ja tää mama ei halua pitkittää sitä :D

Onk tämän jälkeen vielä uä-tutkimuksia?
 
Yleensä rv 26 on lääkärineuvola ja siinä joissain paikoissa ultrataan. Mutta täällä se jää uudelleen synnyttäjiltä pois. Höh.

edit. Meillä on lisäksi vielä kaikilla rv 36 lääkäri ja siellä ultrataan.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla ei esikoisen aikana ainakaan ollut ru:n jälkeen enää mitään ultraa. Paitsi yliaikaiskontrollissa lääkäri ultras, mutta silloin en saanut edes nähdä ruutua ollenkaan.
 
Mä olen käynyt molemmista raskauksissa ihan omakustanteisesti ultrassa ennen 30 raskausviikkoa. On vaan tuntunut mukavalta ja turvalliselta kun on katsottu että pikkuntyypeillä on kaikki hyvin :) Ja sitten olen kyllä sattunut saamaan molemmista vielä bonusultran ihan loppuraskaudessa kunnallisella puolella. Toisesta perätilan ja toisesta pienipainoisuus epäilyn vuoksi. Että näitä kavereita on kyllä ultrattu!
 
Mulla olis pitäny olla 37+ viikolla ylimääränen ultra käynti. Koko- ja synnytystapa arviota pienen kokoni takia. Ei vaan ehditty sinne saakka. Nyt tulee ylimääräinen äitipoli käynti loppu raskaudessa muksun kellastumisen takia.
 
Mä sain rakenneultra-ajan vasta helmikuulle eli 2.2 olisi aika. Onneks tässä on joulu välissä niin ei silleen oo pitkä aika odottaa. Ja jotenkin nyt luottavaisemmalla mielellä et kaikki on hyvin :)

Mua kutkuttais kyllä tietää sukupuoli, mut sit toisaalta haluisin sen pitää salassa muilta. Tiedän vaan et ihan varmasti möläytän sen jossain ja sit kaikki tietää sen :D Katsotaan nyt, onhan sinne vielä aikaa. Kumpaakaan en erityisemmin toivo eikä ainakaan vielä ole mitään etiäisiä et kumpi masussa on.
 
Mulla on rakenneultra 22.1 ja vähän ollaan puhuttu että jos sukupuoli on nähtävissä, halutaan tietää. Mulla ei oo yhtään fiilistä suuntaan tai toiseen että kumpi siellä on..:)

Mut nyt mä onnistuin saamaan aikaan pienen huolen itelleni tuosta ru:sta kun menin lukemaan kokemuksia. Olin jo jotenkin huojentunu nt-ultran jälkeen ja muutenkin ei oo enää ollu kokoaikaa huolissaan raskauden jatkumisesta kun viikkojakin on enemmän, mut nyt tajusin nyt voihan sieltä rakenneultrastakin jotain löytyä.. Tyhmää kokoajan olla huolissaan.. o_O Kellään muulla ehtiny alkaa jännittää.. ?
 
Mulla on ru vasta 11.2, halutaan kyllä ehdottomasti tietää et kumpi sieltä on tulossa. Ite toisaalta toivois sitä omaa pikku prinsessaa, mut ei se tuleva Granlundikaa mikää huonompi vaihtoehto ole:) Jotenkin fiilis on, että poika sieltä on tulossa. Mut mistäpä minä mitään tiedän:D
 
Mua ei oo vielä jännittänyt se ru. Jotenkin oon tyyni ja hyvillä mielin et kaikki menee hyvin.
 
Takaisin
Top