Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle iski eilen semmonen levoton olo et mitä jos siellä rakenneultrassa löytyykin jotain vakavaa.

Timantti, tuota samaa mä oon kans miettiny! Meillä enää 1 viikko 1 päivä.... Jännittää!! Voiko lapsi olla vielä niin sairas et se pitää abortoida? Ja millä viikoilla abortin voi tehä jos lapsi on elinkelvoton? Hui kauheeta mitä ajatuksia!!

Muoks. Ei tänää ollukaan maanantai ja meillä ultraan siis. Vielä 1,5 viikkoa... Hyvin mäkin oon taas kärryllä asioista...

Muokattu viimeksi:
Mä osallistuin niihin veriseulontoihin sillo alkuraskaudesta, oletan ettei se ainakaan vakavasti vammainen olisi kun ei riskilukua oo. Ja np ultra oli niin perusteellinen, aivot tarkasti ja sisäelimiä katsoi ettei niissä mitään ihmeellistä. Mä oon sillä koittanu pitää itteni rauhallisena, alkuraskauden tressasin ihan hulluna. En halua nyt samaa vaan nauttia tästä raskaudesta.

Joo kyllä se meilläkin katto kaikki pallean ja et kaikki oli oikeilla puolilla, munuaiset, sydämen kammiotkin muistaakseni, raajat oli ja aivopuoliskotkin mitähän tässä voi vielä löytyä? Voiko oikeesti löytyä jotain niin isoo et lapsi on elinkelvoton. Vauvalla on ollu oikee kunnon sätky koko aamun mä oon miettiny et olisko sillä hikka? Voiko se tuntua jo nyt??

Ja meidän vauva on kovasti suunniteltu ja toivottu et en mä missä tapauksessa sitä kevyin perustein oo abortoimassa. Oltais me down-lapsikin pidetty!!

Kyllä sieltä valitettavasti voi löytyä poikkeavuuksia, jotka ei näy nt-ultrassa :( onneksi se on harvinaista.

Mäkin pitäisin tän pienen, vaikka sieltä tulis vammainen lapsi. Minkäs sille vois... varmasti olis raskasta, mutta elämä on. Enhän mä isompaakaan lasta pistäis päiviltä, jos se sairastuis vakavasti ja sanois, että "mä ajattelen vaan sun parasta". Kylmät väreet menee... Toivottu ja rakas lapsi on tämäkin. Toivottavasti on terve niin on elämä sit helpompaa ♡♡

Mä nään töissä niin kurjia juttuja, että todella oon joutunut painiin ajatuksen kanssa että mitä jos lapsella on joku sairaus.. Mutta toistaseks kaikki ok, rakenne ultraa odotellessa.

Mä täällä jo itkua tihrustan et jos sieltä löytyykin jotain, auttaa varmaa kovasti asiaan. Just toiseen ketjuun laitoin etten oo aikoihin itkeskelly. No josko tää tästä ja puolitoista viikkoo menis äkkii!!

Joo, meilläkin oli kaikki nt-ultrassa hyvin ja kaikki saatiin tutkittua. Mut eihän sitä ikinä tiedä. Ehkä nyt kuitenkin lopetan pirujen maalaamisen ja keskityn siihen, että kaikki on hyvin.

Vielä 6 yötä..

Mä ny oon muutenkin, varsinkin nuorempana ollu kova murehtiin ja märehtiä kaikkee mahollista. Ja ainahan voi sattua jotain, ihan turha kaikkee mahollista on surra ja murehtia ja märehtiä etukäteen. Surraan sit jos jotai surtavaa on!!

Joo sit sitä vasta murehtiikin, kun lapsi on maailmassa. Mutta ei auta, on vaan luotettava ja asennoiduttava että kaikki menee ihan hyvin. Ei ne asiat ainakaan etukäteen murehtimalla parane.

Mä nyt yritän ajatella positiivisesti, vaikka tiedän että kaikki on mahdollista. Oletan ja toivon olevan terve niin kauan kunnes toisin sanotaan.

Toivotaan, että kaikkien pienillä on kaikki hyvin. Oon paljon käyny lueskelemassa meitä aiemmin olevia LA ryhmiä, ei niissä pahemmin ru oo mitään hälyttävää löytynyt. Yhdelle on ilmeisesti tulossa lyhytkasvuinen, mutta en itsekään hetkeäkää miettis pistetäänkö kesken jos on lyhytkasvuinen.

Mua huolestuttaa ja jännittää myös terveysasiat ennen kaikkea. Mies ei pääse rakenneultraan kun lähtee juuri matkoille ja oon sit miettinyt et pyydänkö jonkun ystävän sinne mukaan? Sitä mä mietin et jos tulee ikäviä uutisia ni tarvinko hetken miettimisaikaa ennen ku puhun asiasta vai onko parempi jos mukana on heti joku jakamassa asiaa? Mies ois tietty paras.. anoppikin sanoi et voi tulla mutta nyt tuntuu että ehkä ennemmin yksin ;-) Koko ajan melkein ajattelenkin et kaikki on mitä parhaiten kuten nt-ultrassakin mutta.. toivon niin meille kaikille hyviä uutisia <3

Meillä mies pyysi ru päivän tai edes aamun vapaaksi. Mies on viikko töissä-viikko vapaalla ja aina kaikki neuvola-ajat on sattunut juuri tuolle työviikon kohalle. Nyt minun jankuttamisen jälkeen oli työvuoron pyytänyt muuttamaan niin, että pääsee mukaan :D aika on 30.1. Ja nyt jo alkaa jännittää..

No miehelle siinä ei ole uutta, hänellä 3 lasta edellisestä liitosta. . Itselle tämä on eka, niin kaikki on niin uutta ja outoa :D

Takaisin