Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu eihän sitä kannattais näköjään.. Plaah, no mä luotan siihen että tää on vaan rutiinitarkastus kun eivät päässeet oikeeseen kuvakulmaan. Onhan noi ton tyyppiset jutut kuitenkin niin harvinaisia, mutta eihän ne voi riskiä ottaa että jättävät tarkistamatta kun äkkiä siitä sais hoitovirheen tehtyä. Tiistaita odotellessa... :) Kiitokset kaikille tsempeistä <3

Anjuska on varmaan ihan rutiini, kun jos ei hyvää kuvakulmaa saada niin pitää palata varmistamaan. Meillä ei kans sanonut sydämestä oikein mitään kun vauva oli selkä ylös ja sydän jäi selkärangan "varjoon" monta kertaa koitettiin katsoa, välillä nousin ylös hyppimään et vauva kääntyis. Sit ihan viimeisellä yrittämällä kääntyi ja ultraaja oli jo hakenut sinne toisen kätilönkin avuksi niin saatiin varmuus et kaikki ok, mutta siitä ekasta kuvakulmasta eivät voineet varmaksi sanoa.. eli niin kauan kai epäillään et varmasti nähdään mitä siellä on. Toivotaan teille parasta!!♡

Toivotaan Anjuska parasta, uskon myös että syy oli huonon kuvakulman ja kaikki on teidän vauvalla hyvin :Heartred

Mulla kävi esikoisen odotusaikana niin että lääkäri ei löytänyt vaivalta munuaisia. Jälkeenpäin selvisi että syy oli huonon ja epätarkan ultralaitteen. Mun olisi pitänyt odottaa kaksi viikkoa uuteen ultraan, mutta käytiin jo parin päivän päästä yksityisellä tarkistamassa asia koska mulla rupesi olemaan hirveä paniikki päällä vauvan puolesta. Yksityisen hyvällä koneella nähtiin heti että kaikki oli pikkuisella kunnossa ja niin sai taas tämä mamma mielenrauhan :) mutta se oli kyllä todella stressaava kokemus!

Toivotaan Anjuska ettei siinä oo mitään vaan kaikki ihan mallillaan. :) Äläkä nyt googlettele ainakaan enempää.

Voi Anjuska :Heartred Jaksamista nyt tähän odotteluun, voihan olla, että kaikki on kumminkin täysin normaalisti! Toivon kaikkea hyvää!!!

Pois Googlesta :/ tsempit Anjuska, rutiinitarkastus!
Onnea kaikille uusille ultratuille <3<3 lovee <3

Ja sit jos löydät jonkun onnellisen lopun saaneen jutun googlettamalla niin mieli hautaa sen kuitenkin ja jäljelle jää ne ikävät tapaukset :(

Anjuskalle tsemppiä!

Kävin aamulla ultrassa, kaikki ok. Viikkoihin nähden pieni, ilmeisesti tyttö, siellä imi nyrkkiään :) laskettua aikaa ei ainakaan ultrassa vaihdettu, tosin mittaustulokset vaihteli niin ettei tarkkaa viikkoa pystynyt ultraajakaan sanomaan.

Onnittelut tyttöuutisista! <3 :happy:

Anjuskalle tsemppiä ja positiivista mieltä. Kaikki voi olla ihan hyvinkin ja todennäköisyydet on puolellanne. Olematta etukäteen murheissaan on tosi vaikeeta, mutta kannattaa. <3 :)

Hyvää viikonloppua kaikille pyöristyville masuille ja niiden asukeille ja omistajille! :grin

Onnea taas kaikille ultrassa käyneille hyvistä uutisista :) !

Takaisin