Lueskelein tässä illan ratoksi läpi muiden rakenneultrakokemuksia.:)
Ihanaa luettavaa.<3 Onnea Kaikille ja toivon, että Anjuskakin saa hyviä uutisia seuraavalla käynnillä!<3
Meillä on rakenneultra vasta 16.2!:/ Onko täällä vielä monta jotka vasta odottelee omaa vuoroaan???
Ennestään meillä on pojat 3,5v ja 5v ja nyt odotetaan kaksosia. Mies myhäilee, että poikia ne ovat nämäkin. Minä oon kyllä sitä mieltä, että ois jo kiva saada prinsessakin tähän tupaan...:) Vaikka varmasti ilolla otetaan vastaan mitä saadaan.<3
Meilläkin on paljon väriä poikien vaatteissa. On keltaista, oranssia ja punaista, sinisen ja vihreän rinnalla.:) Jonkin verran harmaata, mustaa ja ruskeaa lähinnä housuissa...:)
Pinkkiä ja vaaleansinistä en osaa kuvitella vauvoille ollenkaan. Jotenkin mun silmään pastellivärit ei passaa vastasyntyneelle jolla usein on vähän punakka iho. Mut näähän on ihan makuasioita ja kukin tyylillään.:)
Meillä esikoinen ei edelleenkään ota mitään kantaa vaateasioihin vaan pukee just mitä ostetaan. Nuorempi suosii traktoreita yms vaatteissa ja tykkää itsekin oranssista ja keltaisesta.:) Passaa minunki silmään pojalle hyvin nuo värit, kun hän on ruskeasilmäinen ja päivettyy helposti.:) Lindexiä suositaan meilläkin, kun vaatteet istuu hyvin ja paidat ei roiku hoikan esikoisenkaan päällä.:)