Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon tuuminut, että onko tämä kolmas tulisieluisempi tai vilkkaampi kuin edeltäjänsä. Ultrassa aavistus vain vahvistui:wacky:

Saa nähdä. Aika hyvin olen lasten luonteet pääpiirteittäin päätellyt masukäyttäytymisestä aiemmilla kierroksilla...:joyful:

Ite kovasti toivosin et tämä olis isoveljeään rauhallisempi tapaus mut näyttää siltä et luonnetta tältä löytyy. Eipähän jää veljensä varjoon :) esikoinen on todella vilkas ja meneväinen tapaus joten kauhulla odotan et mihin mä näiden kans vielä joudun :/ tosin esikoinen oli mahassa ja vauvana selkeesti rauhallisempi mut sit kyllä pian alko luonne näkymään.

Ensinnäkin taas oikein isot onnittelut kaikille ultrassa ihania uutisia saaneille momwociltakin!!! :love7

Pakko nyt kysyä teiltä, joillla on lapsia on, että oletteko todellakin kokeneet että aktiivisuus mahassa olisi jo antanut vähän vinkkiä lapsen luonteesta? Esim. vauhdikasta menoa ja kovia potkunyrkkeilyharjoituksia = temperamenttinen tapaus tai puolestaan rauhallinen mahassa = rauhallinen ja "kiltimpi" lapsi?? :flower

KYLLÄ. Meiän kakkonen oli jo masussa hieman rauhallisempi, mutta kun sitä joku rupes harmittamaan niin se näytti sen. Sama on edelleen, likka heittäytyy maahan makaamaan ja kärttyää itekseen.:rolleyes:

Poika taas oli selvästi määrätietoinen, iloinen ja utelias/tiedonhaluinen jo masussa. Piti TÄYSIN kutinsa. Jätkä oli vauvana yks hymynaamahurmuri, ettei oo toista.:D

Mä kirjottelin mun olettamukset luonteista jo raskausaikana vauvakirjaan, oli hauska huomata, että lapset on just sen luontoisia kuin ounastelin.:happy:

Rosalina: aika ihanaa!!

Mulla on juuri hakusessa joku ihana vauvakirja, mutta tuntuu että valikoima on niin suuri ettei osaa päättää. Mauri Kunnaksen vauvakirja kiinnostaisi, kun lapsena itse rakastin Mauri Kunnaksen kirjoja, mutta se nyt lähinnä kuvituksen takia. Ystäväni myös kertoi, että oli hankkinut vauvakirjan, jossa ei ollut raskausajalle mitään osiota, vaan kirja "alkoi" vasta syntymästä. Olisi ihanaa kirjoittaa raskausajan tunnelmia ja odotuksia johonkin ylös ihan virallisesti, ultrakuvien kera tietysti, nyt kun vielä muistaa kätilönkin ultrakommentit!

Puuh, vihdoin ehdin päivittämään meidän eiliset ultrakuulumiset. Elikkäs mun niin varma poikafiilis oli jokseenkin väärässä, meille tuleekin tyttö ! :o <3 Tätä hämmennyksen määrää kun oon jo tottunu puhumaan "pojista" :D Heh, no ehkä se tästä, kun oikeesti sisäistää että voi sitä äitikin olla joskus väärässä.. ;) Painoa oli 370g ja viikkoja tais olla 20+6. Vauva oli tosi alhaalla, eikä ultraaja löytänyt palleaa tarpeeksi selvästi, joten tiistaina kontrolliin. (Pallean tehtävä on siis pitää suolisto alhaalla ja erillään sydämestä, mutta siihen liittyvistä mahdollisista ongelmista ei vielä puhuttu) Toivotaan että tytsyllä olis kaikki kuitenkin hyvin :) Uskaltauduin jo yhden mekonkin ostamaan.. <3 edit. Ja ainiin, istukka oli edessä, mutta ei kuulemma ole esteenä synnytyksessä, tais esikoisestakin olla tuossa etuseinämässä ja alakautta kuitenkin tuli nätisti :)

Paljon onnea Anjuska ja epp ihanista uutisista! :):Heartred Ja ihana Rosalina kuulla, että masukäyttäytymisestä voi tosiaankin arvella tulevan ihmisenalun luonnetta. Ite en niin ekalla kerralla osannut asiaa aavistella, mut jännä nähdä miten tällä kertaa natsaa oma aavistus toisen luonteesta.

Mäkin voisin päivitellä sen verran meidän eilistä 4D-ultraa, että se oli ihana ja rauhallinen kokemus, kun tällä kertaa käytiin Kampin Aavassa. Siellä ihana mieslääkäri otti aikansa meidän kanssa, tuntui ettei ollut mihinkään kiire ja hän tutki rauhassa vauvan ja kertoili mitä näkyy missäkin. Lopuksi hän kävi läpi meille kaikki käyrät ja kuvat vielä kertaalleen mitä mikäkin tarkoittaa. Tuli olo, että saa paljon paremmin vastinetta rahalle, sievoiset 300 egua kun siihen huviin upposi. Ekalla kerralla oltiin nimittäin Femedassa Brunolla ja siellä 15 min ajalla ei paljoa fiilistelty ja tuntui että miten se ehti nähdä ne kaikki siinä ajassa.

Pieni oli ottanut viikossa 100g painoa painaen nyt siis 500g. Lääkäri epäili la:n olevan viikkoa etuajassa virallista ja oon ite samaa mieltä. Aika söpöä ajatella, että sieltä olis tulossa sellainen pyöreämpi pieni pimu meille, lääkäri epäili syntymäpainon olevan jonkin verrankin yli 3,5 kiloa tällä kasvutahdilla. Hyvä vaan, että kasvaa, kuhan ei nyt ihan viisikiloista tulisi. :help Heh. Niin ja tyttömerkki nyt vaan vahvistui tällä kertaa, nyt uskaltaa ja meillekin muutaman mekkosen hankkia.

Suosittelen kyl vahvasti, jos joku vielä miettii 4D:hen menoa. Mä en kyllästy koskaan kuulemaan miten pieni siellä voi ja että kaikki on varmasti hyvin. <3

Onnea hyvistä ultrauutisista :)

Meidän poitsu kans liikkuu masussa tosi paljon ja ultrassa oli aamutuimaan niin vilkas ettei kätilö meinannut saada mittoja ja tarvittavia asioita selville kun koko ajan muutti asentoaan. Saa siis nähdä millainen vilpertti sieltä sitten syntyy :D

Huh, nyt kun kuitenkin sitte päätin lähteä tuota palleaprobleemaa googlettelemaan niin ehkä tässä pitää vielä hillitä itsensä ja odottaa vielä tuo tiistaina tuleva lopullinen tuomio.. Ilmeisesti jos siinä palleassa on reikä, niin sisäelimet ei pääse kasvamaan ja kehittymään oikein, ja siitä ei mitään hyvää seuraa pienelle.. :/ Sydän siirtyy, keuhkot ei kehity ja sitä rataa.. Ei ois pitäny lukea !! Kuolleisuus noissa tapauksissa aika suuri ;(

Voi ei...!!! Toivotaan todella, että kaikki on HYVIN!!!!:Heartpink:Heartpink Sulla on pitkät päivät odottaa...:sad001

Voi ei, Anjuska! Tuo lukeminen on se vihoviimeinen asia mitä sais tehdä! :(

On varmasti kamalaa odotella, toivotaan, että kyse olisi vain turhasta hälytyksestä!

Takaisin