Meillä oli eilen ultra, jota mies taisi jännittää mua enemmän. Hän tuli hakemaan mua töistä ja sano hermoilleensa koko aamun <3 Ihanaa, vihdoin siis hänenkin puolelta reaktioita koskien lapsen tuloa :)
Kaikki rakenteet oli kunnossa ja lapsi vastas viikkoja. Todella selkeesti näky kaikki pienet sormetkin, joista saatiin myös söpöt kuvat. Kätilö oli jo lopettamassa ultraamista, kun mies otti vielä sukupuolen puheeks. Kätilö oli sitä mieltä, ettei sukupuolen selvittämien kuulu rakenneultraan, eikä hän omien sanojensa mukaan edes osaa katsoa sukupuolta. Hetken hän piteli vielä ultrauslaitetta mahalla, muttei edes yrittänyt kohdentaa kuvaa haaroihin. Lopulta hän sanoi, että hän luulee lapsen olevan tyttö. Ihan tuohon kätilön hatusta vedettyyn arvioon en luota, joten odotan tulosta syyskuuhun asti. Omasta puolestani ei harmita, vaikka sukupuolta ei saatu selville, sillä mä en olis ees halunnu tietää. Päätettiin kuitenki kysyä, koska mies halus saada selville, eikä olis varmana pystyny syyskuuhun asti pitää salassa tietoa itsellään. Ihanaa kuitenki, että kaikki oli kunnossa, koska ite pelkäsin hirveesti jonkin olevan vialla.