Rakenneultra

Terve lapsukainen köllötteli ja jumppaili masussa :Heartred Sukupuoltaan ei suostunut paljastamaan, vaikka kahdesti ultraaja yritti tarkistaa. Pikkunen pisti polvet yhteen ja sitten vielä jalat tiukasti ristiin :grin Ei sit. Onpahan syyskuussa lisäjännitys synnytyksessä :grin :Heartred
 
meillä oli rakenneultra tänään. kaikki hyvin:Heartred sukupuolta ei saatu selville, niin aloin tässä miettimään, että onko noita ultria vielä tulossa? :eek:
 
Mulla noita ultria riittää, 1,5 viikon päästä taas! Jotain hyötyä siis tyypin 1 diabeteksesta, vaikka se onkin sitten ainoa "hyöty" :) mulla ultrissa tarkkaillaan vauvan kokoa pitkin raskautta, onneksi tähän asti vauva on kasvanut normaalisti kun verensokeritkin on kunnossa :Heartred
 
Rakenneultraan mekin hipsittiin tänään aamutuimaan. Siellä meidän pikkuinen jumppaili ja vilkutti meille. :Heartred Kaikki näytti olevan hyvin ja täsmäävän sen kanssa mitä pitäisikin näkyä. ^^ Nyt voi ehkä loppuraskauden olla huolehtimatta. Sukupuolta ei haluttukaan tietää (olenko ainoa?) Ultraaja joutui useampaan otteeseen tökkimään pikkuiseen liikettä kun ei millään halunnut mennä hyvään asentoon sydämen tutkimista varten vaikka muuten potki ja liikutteli käsiä aktiivisesti.

Viimeinen ultra tämä tosiaan taisi olla ainakin täällä. Näin ultraaja meille kertoi. Jos ei sitten tule jotain ongelmaa mitä pitäisi tarkistaa tai hoitaja ei pysty tekemään synnytystapa-arviointia ilman. Ilmeisesti sitten sen asennon ja koon pystyy tutkimaan tunnustelemalla sitten myöhemmin? Ilmeisesti pitää toivoa että päästään näkemään pikkuinen vasta synnytyksessä seuraavaksi, vaikka sen näkeminen kivaa onkin. :wink
 
Onha se omalla tavallaan kiva, et saa tietää sukupuolen sitten vasta kun vauva syntyy:) aika jännää nyt ku oon täs päivän ehtiny sulattelee tätä juttuu :D
Ultraaja oli kyl vähän pettymys, mutisi nii hiljaa ettei saanu kunnolla selvää mitä siinä ultrauksen aikana näky ja tuntu et ois vaan kiire saada meiät ulos sieltä.
 
Tiistaina on vihdoin meillä tämä. Tuntuu, että tätä on odotettu ikuisuus.
 
Täällä kans tuli eilen varma poikalupaus, ja oli terve kaveri! Mies loisti ko Naantalin aurinko; esikoispoikaa se on toivonukki. :) Istukka oli takaseinässä ja ylhäällä, eli asiat ei vois varmaan paremmin olla!

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2
 
se ois sit tänään rakenne ultra ja ráskausviikkoja on 20+5 takana... kovasti odotetaan että kumpi lapsi olisi tulossa... toivottavasti näkyisi:)... hieman jännittää että kuinka pikkuinen kehittynyt vatsassa... äitikin kovasti kysellyt jo että kumpi tulossa kun oli luullut että ultra oli viime viikolla...
 
Tänään oli meilläkin ja poika olis tulossa, toisin kuin oma intuitio sanoi. Olin aivan varma, että odotan tyttöä mutta pojan vehkeet siellä näytti olevan. Kaikki oli kunnossa, potra poika, viikkojaan isompi, kuten on joka ultrassa todettu.

Ovulaatio on siis ollut muutaman päivän aiemmin kuin laskennallisesti mutta varmaan muutenkin samanlainen iso köriläs tulee kun esikoisestakin. Me ollaan miehen kanssa kumpikin pitkiä ja rotevia niin ei näillä spekseillä kovin pieniä vauvoja voi tullakaan.
 
Meillä oli eilen ultra, jota mies taisi jännittää mua enemmän. Hän tuli hakemaan mua töistä ja sano hermoilleensa koko aamun :Heartred Ihanaa, vihdoin siis hänenkin puolelta reaktioita koskien lapsen tuloa :)

Kaikki rakenteet oli kunnossa ja lapsi vastas viikkoja. Todella selkeesti näky kaikki pienet sormetkin, joista saatiin myös söpöt kuvat. Kätilö oli jo lopettamassa ultraamista, kun mies otti vielä sukupuolen puheeks. Kätilö oli sitä mieltä, ettei sukupuolen selvittämien kuulu rakenneultraan, eikä hän omien sanojensa mukaan edes osaa katsoa sukupuolta. Hetken hän piteli vielä ultrauslaitetta mahalla, muttei edes yrittänyt kohdentaa kuvaa haaroihin. Lopulta hän sanoi, että hän luulee lapsen olevan tyttö. Ihan tuohon kätilön hatusta vedettyyn arvioon en luota, joten odotan tulosta syyskuuhun asti. Omasta puolestani ei harmita, vaikka sukupuolta ei saatu selville, sillä mä en olis ees halunnu tietää. Päätettiin kuitenki kysyä, koska mies halus saada selville, eikä olis varmana pystyny syyskuuhun asti pitää salassa tietoa itsellään. Ihanaa kuitenki, että kaikki oli kunnossa, koska ite pelkäsin hirveesti jonkin olevan vialla.
 
Takaisin
Top