Rakenneultra ja sukupuolilupaus

Mäkin olen nähnyt plussauksesta saakka unia vaan pojasta! :dummy: Tosin nyt ru:n ja tyttölupauksen jälkeen en oo aamuisin muistanut mitä unia oon yöllä nähnyt.
 
Minun unissa vauva on jo iso, eikä saa selvää että kumpi se on (ru: ssa poikaa lupailtiin) tai sit vauva muuttuu koiranpennuksi aina nukkumasta herätessään :D
 
Mie sain mukaani kuvan jalkovälistäkin. Selkeästi näkyi pojan vehkeet, viikkoja oli silloin 20+1.
Jos siitä jotain apua on, niin voin tänne lisäillä? :D
 
Tänään oli rakenneultra ja poika vaikuttais tulevan... Tyttöä vähä salaa toivoin mutta ollaan aateltu kyllä että poika sieltä tulee. Kaks kertaa myöski nähny asiasta unta! Viimeksi viime yönä, ultrassa olin siinä unessa ja valtavan kokoset vehkeet näky ruudussa! :grin
 
Meillä oli kyllä nii selkeä poika ettei ole tosikaan :D kysyin ultrassa mieheltä, että näitkö nyt ne vehkeet ku viimeeks hän ei nähnyt. Mies sanoi, että ei ni lääkäri vetäsin sellasen sivuprofiilin siitä että ei ollu erehtymisen varaa. Ja vielä sanoi että tuossa on kivekset ja tuossa pippeli :)
 
Vesta, sen verran samalta näyttää meidän kuvat että varmasti ainakin samoin perustein ollaan tyttölupauksemme saatu. Olis hassuu jos toiselle tuliskin tyttö ja toiselle poika!

Vähäsen oon rauhottunut tiedonjanoni kanssa ja ollaan jopa alettu miettiä nimivaihtoehtoja tytölle. Pidetään poikamahdollisuus kuitenki edelleen mielessä. Tällä hetkellä on jo noin 95% tyttöolo ja se tuntuu aika hauskalta kun maanantaihin asti oltiin oletettu odottavamme poikaa.

Tyttönen potkiikin jo usein ja hurjalla voimalla. Masu ihan tärisee silmissä. Nyt pitää vaan säilyttää vielä viileys vauvanvaateostoksilla et pysyis suht neutraalilla linjalla... tässä tuleva mummi jo epäonnistui.
 
Ite olin uudestaan ultrassa ja lääkäri sanoi että selvä tyttö, näytti häpyhuulet ja klitoriksen. Sanoi myös että jos hän olisi minä niin uskaltaisi kyllä vaaleanpunaista ostaa. Meidän ultrakuvassa haaroväli näyttää tasaiselta
 
  • Tykkään
Reaktiot: jnk
Tänään rakenneultrassa käyty ja kamala kun jännitin sitä! Yöllä pyörin ja pyörin ja tänään huippas ja pyörrytti, kun oltiin menossa paikan päälle. Olin hiljaa ja katselin lääkärin/kätilön kanssa rakenteet tarkkaa läpi, kaikki oli kunnossa :notworthy:Heartred Sitten sain tokaistua, että kummalta näytti? Selvän vastauksen sain, poika. Voi että kun olen onnellinen! Saatiin tuollainen tietolomakekkin mukaamme ja sukupuolen kohdalla lukee, mies :wink tämän ultran mukaan tänään olis rv 23 tasan, mutta ei lähdetty muuttelemaan vaan pysytään viikoissa 22+3. Painoa oli pojalla 535g.
 
Mulla oli tunne pojasta jo pitkään ennen rakenneultraa. Piti oikein alkaa miettiä nimiäkin pojalle, kun aikaisemmin en ollut muuta ajatellut kuin tyttöä. Selkeä poikahan sieltä sitten varmistui rakenneultrassa :)
 
Se on kumma miten se sukupuoliasia voi tuntua varmalta, ekassa ultrassa näkyi jo sellainen mörökölli selkä nurin että tiesin olevan poika ja rakenneultra sen sitten varmisti. Ei ollut tosiaan kanssa kuvasta epäilystä
 
Niin ja se voi tosiaan tuntua myös varmalta väärään suuntaan. Mulla meni viikkoja uskoa, että tyttö olisi tulossa, kun niin poikaolo oli.
 
Meille on poeka luvattu ja nimikin päätettiin saman tien. Kuvassa kun näkyi ihan selvä pikkukatkis. Tosin on se tytönkin nimi päätettynä jo siltä varalta että kuvassa olikin ulkona repsottava umpisuoli.
 
Takaisin
Top