Rakenneultraäänitutkimus

Keskustelun 'Heinäkuiset 2020' aloitti Viuhtiliini, 14 tammi 2020.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Suklaapehmis Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Helmimammat 2017

Tää raskaus tuntuu erilaiselta kuin mitä poikaa odottaessa: pahoinvointi oli voimakkaampaa, makeita hedelmiä, raikasta salaattia ja herkkuja tekee mieli ja sit on vaan semmonen erikoinen tunne että kyllä tää tyttö on. Ja vielä on koko raskauden ajan ollut niin seesteinen ja rauhallinen olo, jotenkin erilainen kuin esikoista odotellessa. :D
    • Tykkää Tykkää x 2
  2. Fuji Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020

Jos ois olojen puolesta pitänyt veikata niin oisin kans veikannut tyttöä ehkä. Pahoinvointi oli pahempi ja teki enemmän mieli herkkuja myös sitä makeaa mitä yleensä ei koskaan tee mieli.. ultrassa kuitenkin poika :D
    • Tykkää Tykkää x 2
  3. kopikat Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Maalismammat 2018

Mun pitää vielä jännätä maaliskuun ekaan maanantaihin, josko siellä selviäisi... Mulla kans ollut vahva tyttöolo mut sit taas epäilyttää, onko tää vaan toiveajattelua. Raskaus on ollut jotenkin rankempi, pahoinvointi ja vatsan tuntemukset, ja mulle on maistunut paremmin suolainen ruoka. Mun mielestä myös pojasta kasvoi esim. säärikarvat vauhdikkaammin :grin
    • Tykkää Tykkää x 3
  4. mangustimamma Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020 Lokamammat 2018 Joulumammat 2016

Mulla olis nyt oireiden puolesta enemmän tyttöraskaus kuin koskaan, mutta mulla on jo kaksi tyttöä. :wideyed: Ehkä erilainen raskaus on kuitenkin poika?
    • Tykkää Tykkää x 4
  5. Mathilda Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Vielä viikko rakenneultraan. Jospa sit saatais tietää, että kumpi tulossa. Alusta asti ollu tyttöolo, mutta kumpi vaan käy tietenkin.
    • Tykkää Tykkää x 5
  6. Suklaapehmis Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Helmimammat 2017

Niihä se on, oireiden perusteella ei voi kyllä varmaksi sanoa sukupuolta :) miullaki oli niin kova tyttökuume että oisin voinu kuvitellakin kaiken. Heh. Miehellä on voittajafiilis ku ”tyttöähän minä olin tekemässä” , vaikka eihä lapsia tehdä vaan saadaan :Heartpink
    • Hauska Hauska x 4
    • Tykkää Tykkää x 3
  7. Tinttuli Aloittelija

Mulla oli rakenneultra 20+6. Kaikki oli hyvin ja tytöltä hän kovin paljon näytti. Mulla on tyttö fiilis ollutkin koko ajan:Heartred nyt vaan pitää malttaa jaksaa kesään asti että saadaan tämä toinen prinsessa perheeseen:Heartpink
    • Tykkää Tykkää x 12
  8. Holly Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Helmimammat 2018

Onnea tyttölupauksesta :dummy1::Heartpink
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  9. Fuji Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020

Onnea tyttölupauksesta. :)
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  10. Mathilda Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Rakenneultrassa käyty. Vauva kasvaa ja kehittyy niin kuin pitääkin. Istukan paikkaa vielä seurataan. Meille tulee poika! :love7
    • Tykkää Tykkää x 16
  11. Ruiskaunokki Aloittelija Heinä-äidit 2020

Tänään oltiin rakenneultrassa ja kaikki oli tosi hienosti vauvalla! Vastasi aikalailla viikkoa isompaa, mutta en tiedä muuttuuko laskettu aika. Ymmärtääkseni ei. Ja todellla selkeä poika siellä näkyi, niin kuin nt-ultrassakin jo veikattiin :joyful:
    • Tykkää Tykkää x 18
  12. Silk Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Onnea Mathilda ja Ruiskaunokki :love7
    • Tykkää Tykkää x 3
  13. Fuji Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020

Onnea hyvistä ultra kuulumisista kummallekin! Ja onnea poikalupauksista :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  14. Holly Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Helmimammat 2018

Onnea :Heartblue:Heartblue
    • Tykkää Tykkää x 2
  15. miiamaria Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

tänään käytiin ja kaikki rakenteet oli ok ja saatiin aika vahva tyttölupaus :love017
    • Tykkää Tykkää x 14
  16. Annaah Aloittelija

Tänään oli rakenneultra ja kaikki oli muuten hyvin, mutta toinen munuaisallas oli joistakin kuvista katsottuna rajalla ettei ollut liian iso ja joissakin kuvissa näytti normaalin kokoiselta. Se tarkastetaan nyt sitten muutaman viikon päästä. Pojalta kovasti kuulemma vaikutti, niin kuin arvelinkin:love7
    • Tykkää Tykkää x 11
  17. Viuhtiliini Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Tänään oli nyt se neuvolan rakenneultra. Oli kyllä ihan oikea päätös käydä ennakkoon yksityisellä kurkistelemassa, koska olisi ollut tuskaa ootella tänne asti. Nyt pystyi ottamaan rennosti ja nukkumaan yönkin. Kaikki oli pienellä hyvin ja tyttö sieltä on (edelleen) tulossa. Hän vain nukkui koko ultran ajan kippurassa, maiskutteli suutaan ja imi peukaloa.:Heartbigred
    • Tykkää Tykkää x 7
  18. Miriam_88 Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Rakenneultrassa oli kaikki kunnossa. Vahvasti tyttöä veikattiin, vaikka mulla ja miehellä oli poikafiilis :) Nyt voi ehkä ottaa vähän rennommin ja jopa nauttia raskaudesta.
    • Tykkää Tykkää x 6

Jaa tämä sivu