Rakenneultraäänitutkimus

Onnea Suklaapehmis! Pakko kysyä uteliaisuudesta, millaisista asioista aavistelit olevan tyttö? :dummy1::happy:

Tää raskaus tuntuu erilaiselta kuin mitä poikaa odottaessa: pahoinvointi oli voimakkaampaa, makeita hedelmiä, raikasta salaattia ja herkkuja tekee mieli ja sit on vaan semmonen erikoinen tunne että kyllä tää tyttö on. Ja vielä on koko raskauden ajan ollut niin seesteinen ja rauhallinen olo, jotenkin erilainen kuin esikoista odotellessa. :D
 
Jos ois olojen puolesta pitänyt veikata niin oisin kans veikannut tyttöä ehkä. Pahoinvointi oli pahempi ja teki enemmän mieli herkkuja myös sitä makeaa mitä yleensä ei koskaan tee mieli.. ultrassa kuitenkin poika :D
 
Mun pitää vielä jännätä maaliskuun ekaan maanantaihin, josko siellä selviäisi... Mulla kans ollut vahva tyttöolo mut sit taas epäilyttää, onko tää vaan toiveajattelua. Raskaus on ollut jotenkin rankempi, pahoinvointi ja vatsan tuntemukset, ja mulle on maistunut paremmin suolainen ruoka. Mun mielestä myös pojasta kasvoi esim. säärikarvat vauhdikkaammin :grin
 
Niihä se on, oireiden perusteella ei voi kyllä varmaksi sanoa sukupuolta :) miullaki oli niin kova tyttökuume että oisin voinu kuvitellakin kaiken. Heh. Miehellä on voittajafiilis ku ”tyttöähän minä olin tekemässä” , vaikka eihä lapsia tehdä vaan saadaan :Heartpink
 
Mulla oli rakenneultra 20+6. Kaikki oli hyvin ja tytöltä hän kovin paljon näytti. Mulla on tyttö fiilis ollutkin koko ajan:Heartred nyt vaan pitää malttaa jaksaa kesään asti että saadaan tämä toinen prinsessa perheeseen:Heartpink
Onnea tyttölupauksesta :dummy1::Heartpink
 
Tänään oltiin rakenneultrassa ja kaikki oli tosi hienosti vauvalla! Vastasi aikalailla viikkoa isompaa, mutta en tiedä muuttuuko laskettu aika. Ymmärtääkseni ei. Ja todellla selkeä poika siellä näkyi, niin kuin nt-ultrassakin jo veikattiin :joyful:
 
Tänään oli rakenneultra ja kaikki oli muuten hyvin, mutta toinen munuaisallas oli joistakin kuvista katsottuna rajalla ettei ollut liian iso ja joissakin kuvissa näytti normaalin kokoiselta. Se tarkastetaan nyt sitten muutaman viikon päästä. Pojalta kovasti kuulemma vaikutti, niin kuin arvelinkin:love7
 
Tänään oli nyt se neuvolan rakenneultra. Oli kyllä ihan oikea päätös käydä ennakkoon yksityisellä kurkistelemassa, koska olisi ollut tuskaa ootella tänne asti. Nyt pystyi ottamaan rennosti ja nukkumaan yönkin. Kaikki oli pienellä hyvin ja tyttö sieltä on (edelleen) tulossa. Hän vain nukkui koko ultran ajan kippurassa, maiskutteli suutaan ja imi peukaloa.:Heartbigred
 
Takaisin
Top