Rakenneultraäänitutkimus

Viuhtiliini

Piirimestaruustason postaaja
Heinä-äidit 2020
Toukokuiset 2022
Hei,

joko teille muille on varattu aika rakenneultraan? Kuinka pitkällä teillä raskaus on siinä vaiheessa?

Olen lukenut, että rakenneultra tehtäisiin raskausviikolla 19-21. Minulla kuitenkin aika on vasta 12.3. ja tuolloin on menossa rv 21+4. Malttamaton kun olen, niin olisin tietenkin halunnut päästä sinne heti, kun mahdollista. :wink Tässä selvästi kasvatetaan masun lisäksi myös malttia. :grin Kätilö sanoi, että tuo aika on rakenneultraan ihanteellisin. Tarkemmin asiaa tutkittuani huomasin meidän neuvolan sivuilta, että täällä päin rakenneultraäänitutkimus tehdään tosiaan noin rv 18+0 – 21+6 tai 24+1 – 28+0. Onkohan tämän suhteen alueellisia eroja?
 
Mulla on kans rv 21+4. Ensin olisi ollut muutaman päivän aiemmin, mutta osui sellaiselle viikolle, jolloin saatamme olla reissussa, joten siirrettiin. Ajan varattua vasta tajusin, että menee noin pitkälle, että olisi voinut hyvin ottaa lomaviikkoa aikaisemmallekin viikolle. Meinasin siirtää aikaa, mutta sitten mietin, että ainakin kaikki rakenteet ym näkyy noilla viikoilla hyvin, joten mennään sillä. Ei jaksaisi odottaa vaan. :rolleyes:
 
Minulle varattiin aika 13.3. ja viikkoja silloin on 20+3. Tuntuu minustakin, että siihen on vielä ikuisuus aikaa. Kätilö sanoi, että nyt kun kuulin np-ultran hyvät uutiset niin voin jatkaa rauhallisin mielin odotusta. Minua nauratti se mielessäni kauheasti kun mieli tuntuu kaikelta muulta kuin rauhalliselta :hilarious:
 
26.2. olis rakenneultra. Silloin olis rv 21. Neuvola olis pari viikkoa ennen sitä. Halusin neuvola-ajan ennen rakenneultraa, niin pääsee taas kurkkaamaan vauvaa. Alkaispa liikkeet tuntua ja maha kasvaa kunnolla pian, niin olis itellä varmempi olo, että kaikki sujuu hyvin. :happy119
 
Takaisin
Top