Rakenneultraäänitutkimus

Keskustelun 'Heinäkuiset 2020' aloitti Viuhtiliini, 14 tammi 2020.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Viuhtiliini Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Hei,

joko teille muille on varattu aika rakenneultraan? Kuinka pitkällä teillä raskaus on siinä vaiheessa?

Olen lukenut, että rakenneultra tehtäisiin raskausviikolla 19-21. Minulla kuitenkin aika on vasta 12.3. ja tuolloin on menossa rv 21+4. Malttamaton kun olen, niin olisin tietenkin halunnut päästä sinne heti, kun mahdollista. :wink Tässä selvästi kasvatetaan masun lisäksi myös malttia. :grin Kätilö sanoi, että tuo aika on rakenneultraan ihanteellisin. Tarkemmin asiaa tutkittuani huomasin meidän neuvolan sivuilta, että täällä päin rakenneultraäänitutkimus tehdään tosiaan noin rv 18+0 – 21+6 tai 24+1 – 28+0. Onkohan tämän suhteen alueellisia eroja?
    • Tykkää Tykkää x 3
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  2. Fuji Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020

Mulla on rakenneultra tuossa 4 viikon päästä eli 20+5 :)
    Hus alueella ru on aina 19+0-21+6 ainakin verkkosivujen mukaan. Eli hyvinkin saattaa olla taas näitä alueellisia eroja näissä.
    • Tykkää Tykkää x 4
  3. miiamaria Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

mulla rakenneulta on 26.2 ja silloin on 20+2. :) täällä odotetaan kans malttamattomana!
    • Tykkää Tykkää x 5
  4. Silk Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Mulla on kans rv 21+4. Ensin olisi ollut muutaman päivän aiemmin, mutta osui sellaiselle viikolle, jolloin saatamme olla reissussa, joten siirrettiin. Ajan varattua vasta tajusin, että menee noin pitkälle, että olisi voinut hyvin ottaa lomaviikkoa aikaisemmallekin viikolle. Meinasin siirtää aikaa, mutta sitten mietin, että ainakin kaikki rakenteet ym näkyy noilla viikoilla hyvin, joten mennään sillä. Ei jaksaisi odottaa vaan. :rolleyes:
    • Tykkää Tykkää x 4
  5. Wreta Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Mulla on 3.3 ja silloin on viikkoja 20+1.
    • Tykkää Tykkää x 4
  6. Ruiskaunokki Aloittelija Heinä-äidit 2020

Mulla on 26.2. jolloin viikot 21+1 :)
    • Tykkää Tykkää x 5
  7. kopikat Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Maalismammat 2018

Mulla ma 2.3. ja silloin viikkoja 20+6. Hyvin samoihin aikoihin oli esikoisestakin, vaikka eri paikkakunta, muistaakseni silloin 21+2.
    • Tykkää Tykkää x 4
  8. Holly Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Helmimammat 2018

17.2 on meidän ru ja raskausviikot sillon 20+6. Eli vähä yli kk pitää vielä malttaa, mut jos aika menee näin nopeasti mitä tähä asti nii kohtapa se jo on. :)
    • Tykkää Tykkää x 7
  9. Camomillaa Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Mulla ru 4.3 ke ja sillon viikot 21+6 :happy: Ja hus alueella
    • Tykkää Tykkää x 6
  10. Dafni Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Minulle varattiin aika 13.3. ja viikkoja silloin on 20+3. Tuntuu minustakin, että siihen on vielä ikuisuus aikaa. Kätilö sanoi, että nyt kun kuulin np-ultran hyvät uutiset niin voin jatkaa rauhallisin mielin odotusta. Minua nauratti se mielessäni kauheasti kun mieli tuntuu kaikelta muulta kuin rauhalliselta :hilarious:
    • Tykkää Tykkää x 6
  11. amandatt Tuttu foorumilla

Mulla on aika 3.3. jolloin on 20+1. Mietin kans miten ihmeessä maltan odottaa sinne asti, toivottavasti aika menee nopeesti :hilarious:
    • Tykkää Tykkää x 4
  12. Heather Aloittelija Heinä-äidit 2020

Mulla rakenneultra 10.3. Silloin rv20+1.:smiley-bounce012
    Kauheen pitkältä tuntuu odottavan aika, vähän mietin käviskö tossa kuukauden päästä rv16+ yksityisellä ultrassa vähän kurkkimassa pikkuista. :smiley-angelic006:Heartred
    • Tykkää Tykkää x 5
  13. Miriam_88 Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Rakenneultra on vasta 16.3. On kyllä hirveen pitkä aika odottaa, mutta sellasta tää taitaa olla :grin
    • Tykkää Tykkää x 7
  14. Röllineiti Aloittelija Heinä-äidit 2020

Minäkin saan vielä pitkään odotella :wtf:
    Ultra on 9.3 20+1.
    • Tykkää Tykkää x 5
  15. KyyNaama Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Mulla vasta 13.3. Ja sillon olis sitten 20+5 jos oikein laskin. Nyt kun miettii niin tuntuu, että siihen on ikuisuus :grin
    • Tykkää Tykkää x 6
  16. Amalialainen Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Marraskuunmammat 2015

Aika hassua, mulla on kans joskus maaliskuun puolessa välissä seuraava ultra, ja mun mielestä se on tosi pian :) jotenkin mä en oo ollenkaan valmis että aika menee näin nopeeta..
    • Tykkää Tykkää x 5
  17. Lisamarie Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Lokakuunmammat 2015

17.2 on rakenneultra 20+0! :excited001
    • Tykkää Tykkää x 7
  18. titem Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Joulumammat 2016

Mulla on rakenneultra 13.2. jolloin tasan 19+0. Ihanaa päästä niin ajoissa.
    • Tykkää Tykkää x 7
  19. mangustimamma Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020 Lokamammat 2018 Joulumammat 2016

Mulla on rakenneultra maaliskuun ekalla viikolla, en muista päivää. Tehdään tälläkin kertaa äitipolilla.
    • Tykkää Tykkää x 5
  20. Mathilda Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

26.2. olis rakenneultra. Silloin olis rv 21. Neuvola olis pari viikkoa ennen sitä. Halusin neuvola-ajan ennen rakenneultraa, niin pääsee taas kurkkaamaan vauvaa. Alkaispa liikkeet tuntua ja maha kasvaa kunnolla pian, niin olis itellä varmempi olo, että kaikki sujuu hyvin. :happy119
    • Tykkää Tykkää x 6

Jaa tämä sivu