Rakenne ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja kkattja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siitä sitten perhealbumiin ja muistat näyttää kaikille tyttöystäväehdokkaille ;)

Onks teil joilla ollu poika, näkyny ihan pippeli vai pelkät kivekset? :D
Entäs te joille on tyttöä veikkailtu/lupailtu, niin onko ihan selvästi erottanut häpyhuulet vai mihin on nuo veikkaukset perustuneet?

Meidän oli tarkoitus varata rakenneultra tälle viikolle, mutta np-ultran tehneen lääkärin mielestä kannattaisi odottaa viikkoon 22, kun hän haluaa nähdä kaikki sydämen osat kunnolla (nyt rv 20). No, ei varmaan mennä edes samalle lääkärille, joten nyt vähän harmittaa, kun miehelle tuosta sanoin. Ensi viikolla kyllä mennään, en jaksa enää odottaa!

Tytöllä häpyhuulet saattaa olla niin isot ja turvonneet, että ne sekoittuu pojan sukuelimiin, ainakin jos on kokematon ultraaja :) Yleisesti ottaen poikalupaus kuitenkin harvemmin muuttuu tytöksi, mutta toisinpäin voi käydä helpommin. Mutta hyvä ultraaja näkee kyllä, jos näkyvyyttä vaan on :)

Huh! Onneksi kaikki vauvalla hyvin Suviii! :nailbiting: Miten itse voit? :wideyed: Toivottavasti säikähdyksellä selvisitte molemmat!

Voin itsekin ihan hyvin mitä nyt selkä vähän venähti. Eli onneks säihkähdyksellä selvittiin, eikä autoonkaan tullut mitään, vaikka melkonen rysäys se oli. Kyllähän se säikäytti, kun en aluksi tuntenut yhtään vauvan liikkeitä, vaikka oon ne tuntenut jo pitkään. Ilmeisesti sitten otti vaan lepiä järkytykseltään. :think005

Minä ja maha mää nyt ihan varovasti kysyn että mitä tossa kuvassa näkyy kun en saa yhtään selvää ja mä haluisin tietää :)
Mul on menny suviiin ulosajo ihan ohi. Onneks kaikki on hyvin. =)
Puoltoista viikkoa vielä. Ei ens maanantai mut sit maanantai.
Kauniita tytön nimiä tulee vastaan kokoajan =)

Eilen oli ultra. Vauva oli sellasessa mykkyrässä että oltiin siellä lopulta tunti kun vauva ei suostunut kääntymään oikein päin. 10 min käppäilin niin vihdoin suvaitsi oikoa itsensä. Poika olo ollut alusta asti mut tyttöä sieltä lupailtiin. Asennoitua uuteen ralliin prinsessaleikkejä :) Päässä oli joku arvo yläkäyrillä, siihen on kontrolli ensi viikolla. Ei kuulemma mitään mistä pitää yöunet menettää. Kyllähän tuo silti vähän säikäytti.

Takaisin