Rakenne ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja kkattja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miulla maanantaina ja sit rv 30, ellei siinä välissä sitten viel joku aika.

Huomenna!! :smiley-bounce015

..hulluna jännittää kyllä.. :nailbiting: Np-ultraaja oli niin hätänen, et mulla on kokoajan siitä asti ollut pelko persiissä, et jotain on vialla :sad001 ..no, huomenna siihenkin saadaan selvyys..

Ja meillä ei mies halua sukupuolta tietää niinkuin ei esikoisestakaan. Mä ehkä haluaisin, mutta toisaalta se tunne on mitä mahtavin kun ei tiedä kumman sukupuolen edustaja syliin syntymän jälkeen annetaan :joyful:

Kalaäiti & Kyytiläinen 20+5

Miulla 2.3 ru, sillon viikkoja 21+3. Kyllä myö taijettaan sukupuoli kyssyy, jos vaan näkkyy. Mutta jos on poika ni en kyllä kerro kellekkään, ku kaikki oottaa että ois. Meillä siis 2 tyttöä jo.

kkatja sama juttu täälläkin, koko aamun oli sellaiset potkuharjoitukset menossa, että ihan säpsähtelin :) Meilläkin siis ultra takana ja kaikki osaset löytyivät sieltä mistä pitääkin - ja myöskin pippeli jalkojen välistä :Heartblue Niin onnellinen olo, en pysty lopettamaan hymyilemistä :)

Huh! Meilläkin kaikki mallillaan ja liikkuvainen tapaus kasvaa kuulemma "oppikirjamaisesti". :) Istukka etuseinämässä, muttei kohdunsuulla.. Mies oli sitä mieltä, että jotenkin poikamainen olisi, musta taas ihan siskonsa näköinen tyttö vaikkei haaroväliä tarkkailtu :p

Voi tätä helpotusta ja onnen tunnetta kun kaikki on hyvin!! :happy093:Heartbigred

Kalaäiti & Kyytiläinen 20+6

Muoks.. Sunny, toteutitko miehen ulosajon ja kysyit sukupuolta? :cool14

Meilläkin oli ru viikolla 20+5 eli perjantaina. Kaikki oli oikein hienosti ja vauva vastaa viikkoja :) Pikkunen piti vaan jalkojaan niin kiinni, että ei kyllä sukupuolta oikein voinut arvailla kun takaa, mutta heikko tyttölupaus saatiin, kun ei mitään ylimääräistä näkynyt :) Olen koko ajan ajatellut, että poika sieltä tulee, niin nyt on vaikea vaihtaa ajatustapaa, varsinkaan kun se ei ole edes kovin varma tyttölupaus :o Mietitään tässä 4d:tä, jos sieltä saisi varmuuden vähän suuremmilla viikoilla :)

Mulla jäi hirmu ärsyyntyny olo ultraajasta, oli joku vanha kääpä eikä voinu edes yhtä kuvaa mulle antaa muistoksi! :(

Ultrassa kaikki niinkuin pitikin :'). Niin helpottunu olo <3 sukupuolta tiedustelin, mies lähti tässä vaiheessa vapaaehtoisesti ulos huoneesta.. Kätilö vähän naureskeli että tulee mulla tiukat paikat salailla loppuaika :D en viiti tähänkään kertoa kun saatan olla tunnistettavissa :P

Ultra takana! Kaikki kunnossa minityypillä ja osoittautui mun poikafiilikset oikeaksi <3 hetken olisi ajatuksiaan joutunut kääntämään, jos olisikin ilmoitettu, että tyttö tulossa.. Niin varmaksi olin pojan ajatellut:D

Meillä näky sekä pippeli että kivekset. Tai siis kätilö ja isukki näkivät, mä en niitä hahmottanu vaikka kuinka yritin tiirata. :)

Takaisin