Pinkku, meillä on täysin sama tilanne! Mies on kaikin puolin ihana ja loistava ja huolehtii ihan kaikesta, keksii huolehtia sellaisillakin tavoilla, joita en itse tulisi ajatelleeksikaan. Ihan mahtava on
Mutta eilen sattui ensimmäinen pieni "lapsus"... Joka on tosiaan ihan pikkujuttu ja joka minun pitäisi kaiken muun ihanuuden takia ehdottomasti painaa villaisella, mutta!
Sanoin hänelle aika tiukasti töissä yhdestä asiasta, jonka hän on luvannut jo hetken aikaa sitten tehdyksi, mutta joka roikkuu edelleen. Sanoin siis tiukasti, mutta asiallisesti ja ennen kaikkea aiheesta, minkä hänkin jälkeenpäin kyllä myönsi. Ja hän meni vastaamaan, että "voi sulla varmaan ne hormonit hyrräilee, älähän nyt"!
Ai että kun keitti yli! Alkoi ärsyttää aivan suunnattomasti, ja töissä en tietenkään voinut mitään sanoa, koska pelkään sitä, että joku työntekijämme tai asiakkaamme kuulee vahingossa - joten hoidin asian (varmaan tässä vaiheessa oikeasti niillä hormoneillakin oli jo osansa) äärimmäisen murhaavalla katseella ja parin tunnin mykkäkoululla. Kyllä mä tiedän, että ne hormonit tekee mulle kaikenlaisia tepposia ja välillä löydän itseni murehtimasta maailmanloppua tai itkemästä tv-mainokselle, mutta siitä en tykännyt yhtään, että toinen vähätteli sanomisiani hormonien piikkiin. Tein kyllä jälkeenpäin hyvin selväksi, että sanomisiani ei kannatta jättää kuuntelematta, työasioissakaan, vaikka kuinka olisin raskaana.
Lupasi, ettei tule toistumaan, tilanne on seurannassa :) Nyt minulla on lähinnä syyllinen olo, kun kehtasin tuollaisesta pikkujutusta rähjätä, kun toinen on niin paljon tehnyt.