Puntarissa raskauskilot

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja M.Magia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mutta onneksi tosiaan ei oo vielä kamalasti pelkoa että miehen painon saavuttaisin vaikka hän onkin tässä laihtunu kun on ruvennu niin kuntoilemaan, että hänetkin kohta neuvolassa punnitaan (kuten muutkin alle 100 kiloiset kuulemma). :D

Manna, joo, toi se selitys varmasti on. :grin Mihinköhän mä niitä lihaksia oisin kasvatellut...? Lantion pohjaan? Se on ainakin se ainoo osa kroppaa, jota oon treenannut normaalia enemmän.

Hmm... Ehkä mä oon huomaamattani kasvattanut jotkut Dumbon korvat tai jonkun uuden ruuminosan, vaikka sellaisen kunnon hännän kuten kenguruilla. :wink Ei vaan, kyllä sitä ylimääräistä on varmasti kertynyt; eihän noi lukemat muuten millään selity. Kulutus on kuitenkin selkeästi pienentynyt, kun treenaaminen on vähentynyt ja tapahtuu nykyään paljon pienemmillä tehoilla kuin ennen. Tisseissä on varmaan pari uutta kiloa ja loput lienee vaan jakautuneen niin tasaisesti ympäri kroppaa, että suurempaa eroa ei huomaa.

Mäkin oon jo monta viikkoa sitten ohittanut miehen painossa. Se on sellainen läpipasko, että voi syödä mitä vaan ja miten paljon tahansa ilman että se näkyy missään. Sen lisäksi siitä on vanhemmiten tullut ihan kamala epäherkkuperse, jolle ei mitkään herkut edes maistu, vaikka voisikin niitä ihan huoletta popsia.

Vaihteleeko teillä tissien koko? Kun musta tuntuu et tissit on taas pienemmät. Alkuraskaudesta kasvo huimaa vauhtia ja oli pitkään toooosi isot mut nyt rintsikat tuntuu taas väljemmiltä...

Janna nyt ne on löysemmät kuin alkuraskaudessa. Siks siihen yläreunaan jää enempi tilaa.
Tai ainakin mulle kävi tolleen myös jo ennen raskautta, tosin aikaväli oli sillon pitempi kuin nyt :D

Mulla ei ainakaan ole enää samaa turvotusta kuin sillon suurimpien tissien aikaan, luulen senkin vähän vaikuttavan.

8,6 kg nyt ja kyllä tuntuu olossa, liikkua jaksaa mutta makuultaan nousemisesta ja istumaannoususta on tullut koko perheen komediaa :) tänään fillaroin 10 km ja kävelin päivän kaupungilla 3 h tulin kotiin niin kohtu päätti että on sen vuoro jumpata muutaman supistuksen verran nyt onkin mukavan raukea olo..
Johan se on 2027 kellokin :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mies on tainnut saada enemmin raskauskiloja kuin minä, ja kyllä se miehen hiljaseks veti kun neuvolatäti käski myös sen vaa'alle :D miullahan tietysti oli entistä hauskempaa, kun en ainoana joudu häpeilemään neuvolassa runsasta painonnousua :p

Mulle on nyt tullu se 6kg joka tuli esikoisen ainaan koko raskausaikana.. Yhyy. Nyt pitäis tsempata, ku 8kiloa enempää ei tartteis tulla! Tää joulun tuleminen vaan taitaa pilata kaiken, onneks just ennen joulua on neuvola nii kerkeen ehkä just paastota kaikki joulukilot pois ennen kun seuraavan kerran pitää mennä... Ei kyllä onneks ole neuvolassa kauheesti tuosta painon noususta sanonu, mitä nyt liikkua vois enemmän, mut nää liitoskivut hieeman rajottaa sitä.

9kg tullut painoa, ja olo sen mukainen :/ Huomaa, että jalkapohjat väsyy nopeampaa, kun pitää kannatella enempi painoa.

Mä en oo uskaltanu mennä puntarille pitkää aikaa... Maha on kasvanu ihan sikana ja kaikki sanooki et oot kasvanu kauheesti... Kiitos siitä!! :o hirvittääki mennä torstaina neuvolaa... Voip olla että neuvolan puntariki lentää kaappiin niinku kävi omalle puntarillekki :)

Mä oon niin kateellinen teille kaikille... +20kg on nyt... Mä tosissaan toivon et muksut tajuu heti imee että pääsen näistä eroon. Voin sanoa että tässä hurjan pitkässä 157cm:ssä tää tuntuu tositosi ikävältä :S

Kyllä ne siitä lähtee Sanna älä huoli mutta voin kuvitella on tukala olo tsemppiä sinne <3 mun projektipäällikön vaimo sai 20 + kg ja se odotti vain yhtä ja on itse lääkäri ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Uskaltauduin ottaa puntarin kaapista arestista ja jopa käymään siinä :D kymppikerhoon en saanu vielä kutsua mut luukulla seki on... :o 9kg tullu nyt lähtöpainosta (rv 28+4)

Mulla on neuvola pe. En ees uskalla ajatella, mitä vaaka näyttää. Mähän siirryin tohon kymppikerhoon jo ajat sitten, että nyt ois se tuplakymppi metsästyksessä. Ekassa raskaudessa paukkui triplakin, eli kaikki alle sen on voiton puolella. No, toki silloin kun aloin esikoista odottaa, treenasin yli 20h viikossa ja se väheni heti alkuun tosi rajusti, joten varmasti vaikutti painon nousuunkin. Nytkin on kyllä treenimäärä ja tehot vähentyneet, mutta ei läheskään samassa suhteessa, koska lähtötilanne on ollut ihan eri.

Tänään neuvola, rv 28+4 ja painoa tullut 3,6kg lähtöpainoon. Aika maltillista siis on. Mutta ihan hyvä kun mun isällä on 2-tyypin diabetes. Ei siis kannattaiskaan kamalasti kiloja keräillä.

Kiloja +8 tällä hetkellä, joten alaspäin on tultu tuosta yhdeksästä kilosta, jonka rajan saavutin ylpeänä jo pari kuukautta sitten. Enempää ei sais tullakaan radin takia. Dieetti puree vaikka välillä kyllä energianpuute tuntuu, kun mulla ei yhtään ylimääräistä ollut kun raskaaksi paukahin. Kateellisena oon tänäänkin lueskellut noita mielitekoja: joulutorttuja ja mokkapaloja... Ite vetelen täällä moniviljapuuroa ja kasvismössöjä.

Takaisin