Puntarissa raskauskilot

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja M.Magia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon laskenut ennen raskautta kun mulla oli jo eka neuvolaan mennessä tullut muutama kilo.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla tais olla tuossa viikko sitten pikkasen turvotusta, sillon mittasin lähtöpainoon +8,5kg ja tänään oli "enää" +7,2kg :grin Järkyttäviä lukuja nuokin eikä mua kyllä naurata yhtään tämä meno, vaikka mulla onkin tullut vähemmän kun monilla muilla. Mutta lähtöpainoakin mulla oli himppasen liikaa (n.10-15kg), alipainoisilla/normipainon alarajoilla olevilla se tahti onkin pikkasen eri asia.

Minä mittaan kans siitä mitä painoin heti ekojen kuukautisten pois jäätyä. Ekassa neuvolassa (2kk hedelmöittymisestä) olikin jo tullut 2kg, mutta se oli ihan turvotusta.

Mä kans lasken ennen raskautta olleesta painosta, mikä on äitiyskorttiinkin merkattu. Neuvolan punnituksiin en paljon luota, kun siellä aina eri vaatteet päällä ja talvella tietty paksummat ja painavemmat kuin kesällä. Ite puntaroin aina aamuisin (ja mieluiten wc-käynnin jälkeen).

Mä lasken myös ennen raskautta olleesta painosta, samoin neuvola. Mäkin olin jo ekaan neuvolaan mennessä ehtinyt muutaman kilon kerätä, mutta tää mun painon nousu onkin taas ihan omaa luokkaansa, kuten oli viime kierroksellakin.

Mä lasken neuvolan painosta. En tiiä yhtään mitä mun paino on ollut keväällä mutta ajattelin koko ajan sen olevan jotain 62kg eli n. kilon enemmän kuin neuvolan vaaka sit näytti. Mut mun oma vaaka näyttää eriä kuin neuvola, eli noin-lukujahan noi on.

Punnitsen kotona kyllä vähän väliä jos en ihan joka päivä, mut en stressaa tosta, kun paino voi näköjään heitellä peräkkäisinä päivinä 2kg. Suuntaa-antavana pidän tota ja seuraan vaan trendiä.

Mä lasken ekasta neuvolasta painon kun en tiedä mitä painoin tarkalleen ennen raskautta. Ensimmäisestä neuvolasta toiseen oli paino pudonnut niin en tiedä edes oliko paino ennen ekaa neuvolaa jo laskenut vai noussut.

Oijoijoi... Näkisittepä kuulkaa mun naaman nyt, väri pakeni poskilta kerta heitolla... kävin vaa'alla, se oli virhe :eek: Paino alkoi numero 7:lla!!! Se on nyt Byebye luumutortut ja vanillavanukkaat!

Mä pistin puntarin kaappii viimeks ku kotona kävin :) En tykänny lukemasta vaikkei vielä paljoo oo tullukkaa painoo lisää, kuvittelin et ois tullu paljo enemmän, mut en siltikää tykänny lukemasta :) :o

Mulla ei onneks kotona oo vaakaa :D Äitillä on vaaka,mut sielläki niin harvoin käyn,eikä ekana tuu mielee mennä vaa'lle :)

Mulla taas kerran vastakkainen ongelma. Tän viikon karsee flunssa aiheuttanut sen ettei ruoka oikeen maistu ja paino pudonnut viikossa melkeen kilon. :( Toivottavasti ei huomenna punnita kun on ylimääräinen neuvolalääkärikäynti.

Takaisin