Puntarissa raskauskilot

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja M.Magia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kanssa neuvola huomenna ja huvikseni punnitsin itseni eilen illalla. Näytti reilut + 11 kg aloituspainoon verrattuna! Voi jösses. Viime raskaudessa kokonaispaino nousi n. 16 kg, joten mennäänköhän nyt sen yli.

Knyttet, mulla rautalääkitys iltaisin otettuna on auttanut. Mutta tietty jos rautaa ei tarvii niin sit ehkä muuta apua apteekista?

Älkää hyvät ihmiset kärsikö ummetuksesta minä entisenä sarjakakkaajana kärsin jo yhden aamun kakan väliin jäämisestä ja olo on tosi tukala, mä oon pitänyt nyrkkisääntönä että 1 päivän voin kärvistellä jos on 2 perättäistä päivää ilman kakkaa niin haen laksatiiveja apteekista. Se on niin turha vaiva ettei siitä kannata kärsiä tää raskaus tuo niitä muita kremppoja ihan tarpeeksi :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Itsellä riittää kuppi kahvia tällä hetkellä tuohon.

Mulla on toiminu lääkkeenä ummetukseen rehut, vesi, liikunta ja kahvi. Jos joku tuosta pyhästä nelikosta unohtuu, niin silloin jää kakkakin muhimaan... Ja liikunnasta käy nykyään ihan rauhallinen kävely 30 minsaa per päivä.

joo nehan ne on tarkeimmat, mutta kun entinen himourheilija pudottaa 8 tunnin viikottaisen treenimaaran hyotyliikuntaan niin siina oli suolikin hetken aikaa ihmeissaan + hormonaaliset vaikutukset, ja mulle iso muutos oli se etta kavin vain kerran paivassa kakalla, mutta jos ei kotikonstit riita niin ei sita kannata jaada hautomaan vaan menna hakemaan helpotusta.

Kuivattuja luumuja olen koittanut syödä, mutta en oikein kauheasti tykkää niistä...

Voi knyttet tiedän tunteen, rakastan tuoreita luumuja mutta kuivattua en suuhuni pistä mistään hinnasta ne on niin ällöjä :p

Kiitos samsam pakko sanoa että maistui jopa paremmin kuin jäätelö oli raikasta kirpeää ja makeaa sekaisin :)

Painoa tullut n.5-6kg. Vähän vähemmän aina neuvolan vaa'an mukaan, mutta aika samoissa mennään. Vähemmän olisi varmasti tullut jos söisin vähemmän herkkuja :D

Takaisin