Tänään on ollu melkein nappiin menny päivä. :)
Aamulla miehen pomo herätti tytön soittamalla, mun silmät pysyi hädin tuskin auki vielä siihen aikaan. Mut kun olin saanu miehen lähteen, kaappasin tytön viereeni meiän sänkyyn ja tyrkkäsin tissin suuhun, siinä torkuttiin tunnin verran.
Sit kun se ei enää pysyny paikallaan, annoin pahaa-aavistamattomasti mun puhelimen tutkittavaks. Tulos: epäonnistunut soitto asiakaspalveluun, parikymmentä poistettua tekstiviestiä, 2 lähetettyä viestiä siansaksaa, (onneks mun huumorintajuiselle kaverille.) Ja sitä rataa.

Meillä oli treffit kamujen kans puolilta päivin, mut bussille lähtiessä tyttö riisu vaatteitaan sitä mukaan ku sain puettua ja lopulta bussi meni just meidän nenän eestä. Niisks. En alkanu ootteleen valovuotta seuraavaa, joten mentiin takas kotiin palauttaan vaunut ja hakeen kypärät päähän ja hyppään satulaan. Onneks mennessä eikä tullessa ei satanu, vaik muuten olikin harmaa päivä! Ja hyvä puoli pyöräilyssä on, ettei tartte vahdata kelloa, että osaa lähtee pysäkille ajoissa. Tiesinhän, että se pyörän istuin oli hyvä idea! :D feeling free as a bird in the sky. Harmittaa, ettei talvella voi ottaa lasta kyytiin.

Tytöllä oli kivaa ja mulla myös. Leikit ja syömiset meni hyvin, eikä tullut yhtään huutoa. Kotimatkalla tuo oli tosi väsyny, toivoin, että se pysyis hereillä kotiin, mutta nukahti puolessa välissä. Ehkä se kertoo jotain kummastakin..hirvitti kylläkin kun se vaan rötkötti istuimessa pää nytkähdellen töyssyissä. #~.~#
Ei se sit kotona jatkanu uniaan, mut kun riehuttiin tunti, se oli valmis oikeille päikkäreille. :)
Illalla käytiin vielä autolla kaupassa ja sekin meni hyvin ja vaikka tuo on edelleen hereillä, on se hyväntuulinen ja viihdyttävä.
Anteeksi romaani.. Mut tahtoo tämmöisiä päiviä lisää!!!