Positiivisia ajatuksia!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lime88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rauhaisaa ja iloista joulua kaikille! :)
Ensimmäinen perhejoulu kahden pojan vanhempina sujunut leppoisasti jouluherkkuja popsien ja sukulaisia nähden. Kuopus näyttää samalta kuin esikoinen (joka nyt 77cm pötkylä) vastasyntyneenä niin poikuleita tullaan luulemaan mahdollisesti kaksosiksi tulevaisuudessa :)

Vietämme lasten ensimmäistä uutta vuotta perheen kesken kotosalla joka vaihtelua aiempien vuosien juhlinnoille. Rakettien ostokin jätettiin tällä kertaa väliin, edellisvuotena raketti osui mieheeni joten olkaahan varovaisia kun liikutte ulkosalla rakettipaukkeen aikana! Nyt herkutellaan ja onnellisin mielin uutta vuotta kohti.
Kiitos että olette vuoden aikana jakaneet raskaus-, synnytys- ja vauva-arkikokemuksianne sekä olleet tukena omia vointeja ja kokemuksia päivitellessäni, HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2016 KAIKILLE! :)

Miehellä alkoi tänään kolmen viikon isyysloma! Jee jee, tykkääääään!!!! :grin ja aikoo pitää sen kolmannenkin pätkän, luultavasti syksyllä.

Muutenkin tuntuu, että arki on salakavalasti tasoittunut ja rullaa hyvin. Ilmeisen totta se sanonta, että kunhan selviää vauvan kanssa ekan vuoden hengissä, niin sit helpottaa... ...ainakin joiltakin osin :)

Meillä on mennyt päivät ja yöt voimia koetellen viime torstaisen maitoaltistuksen jälkeen. Näen yliväsyneenä tosi häröjä unia kuten viimekin yönä. Unessa minun puolisoni odotti kaksosia, mutta toisen naisen kanssa! Mitä tein minä? Sen sijaan, että olisin ollut pettynyt, vihainen tai surullinen, olin vahingoniloinen!! Ajattelin kai jotenkin, että roolla kun on tavallaan pahin takana (the vauvavuosi) niin pettäjämiehelle oikea rankaisu on juurikin alkaa koko show alusta ja vielä tuplana!!

Mitä tämä kertoo minun luonteesta ja alitajunnasta..? :-D

Mäpäs näin tässä hiljattain ahdistavaa unta, jossa jouduin juoksemaan pakoon ihmisiä, jotka ois luultavasti tappaneet mut. Onneksi ritarillinen Arttu Wiskari sattui paikalle amerikanrautansa (takapenkillä möllötti myös Wiskarin lapsi) kanssa ja vei mut turvaan! Hmm, ehkä pitäis kuunnella vähemmän Suomipoppia ja Aamulypsyä.

Hauskaa päivää kaikille!!! :)

Takaisin