Poksutaan!

Musta tuntuu, että moni on jättäny mut ihan omiin oloihini, ei kehtaa "häiritä" ja "rasittaa". Toisaalta on mukava olla rauhassa. En mäkään tykkäisi, jos koko ajan pommitettaisiin kysymyksillä, mutta välillä oma mieli tekee tepposensa. Sitä alkaa kuvittelemaan, ettei kukaan välitä...

Nyt on viikkoja kasassa 39! Mies jää tänään talvilomalle, saisi siis vauva nyt tulla lähipäivinä, kun isä on myös hyvissä lähtövalmiuksissa kotona!
 
41+0 ei enää paljon naurata... Jos sitä jälleen raahais luunsa neuvolaan ja kuuntelis kuinka th on niin varma et tulee vkln aikana... Mulla o totaalisesti palanut käpy mun sukulaisiin ja osittain miehenkin. Miks joka helvatan päivä pitää soittaa tai laittaa viestiä ja kysyä "joko?" ????!!!!! Enköhän mää tai mies ilmoita jos vauva on syntynyt.
 
Vedä herne nenään ja ilmoita vasta parin päivän päästä tai kun ootte jo kotiutunu. Mulla paloi kans pinna siitä jokojokojoko-vouhotuksesta ja pahimmille vinkujille ilmoitin vasta päivien päästä. Totesin vaan, että olis kannattanu kuunnella, että ilmotan sitte ja kun vielä sanoin, että vituttaa tuo jatkuva kysely, jokanen voisi huolehtia ihan oman tavaransa tilanteen.
 
Mää vähän vedinkin ja tiuskasin vastaukseksi et enköhän mää ilmoita jos jotain tapahtuu. Meni myös hermot kun sisko ilmoitti et on tulossa sit laitokselle kattomaan meitä... Mää sanoin miehelle et se ja sen porukat voi käydä siä kattoos meitä, mut muut vasta kun ollaan kotona. Musta tuntuu et mun sisko on vähän yli innokas tän mun raskauden ja tulevan synnytyksen suhteen. Noo mutta 1.5 meillä o viimeistään vauva ja se on tärkeintä.
 
Hohhoh, huomenna tulis 41+5 ja yliaikasuuskontrolliin sitä olis kai sitten lähettävä, saa nähdä jääkö sit sille reissulle vai laittaavatko vielä kotiin odottamaan sitä 42 tasan.. Alkaa kyllä fiilikset olemaan aika maassa, olisin niin kovin halunnut kokee sen "yllätyslähdön". Onhan tässä tietty vielä ainakin siihen huomiseen asti aikaa jos vaikka tapahtuskin, mutta en kyllä uskalla enää toivoa enkä haaveilla moisesta tapahtumasta kun ei ole tähänkään mennessä vielä tapahtunut :shifty:
 
Mulla on nuo vanhemmat lähteny tulemaan kerralla ilman mitään päivien tai viikkojen kitkutteluita. Eli ihan hyvin ehtii vielä.
 
Anunnukka mulla ke 41+5, meen sillo sinne kontrolliin ja jään sinne. Jään sinne siks kun on radi ja aletaan käynnistämään. Mäkin oisin halunnu kokea sen ns yllätyslähdön, mut näillä mennään. Ja ite oon vahvasti jo sitä mieltä ettei tää tuu ulos ilman käynnistystä, vaikka siihen ke on viä 2 päivää. Varsinkaan kun ei oo tullu viä saati antanut merkkejä et ois tulossa.
 
itellä kans aika varma tunne että ei tuu itestään kun ei ole antanu minkäänlaisia merkkejä kans ulostulostaan.. Toivon vaan että ottasvat sit huomenna sisään ja alottasvat käynnistämään, ei enää mielenterveys kestä jos laittavatki vaan kotiin odottamaan sitä torstaita (42)!
 
Mää varmaan sekoisin jos laittaisivat mut kotio odottelemaan perjantaita. Alkaisin varmaan huutamaan ja itkemään siä siinä tilanteessa, lähettäisivät mut viä pitkäänniemeen :D Eiköhän tässä pää pysy viä muutaman päivän kasassa. Tsemppiä sulle huomiseen ja toivottavasti ottavat sisälle! :)
 
Tänää rv40+5. Ei mitään. Pitkiä ovat päivät. Keskiviikkona onneksi vielä perus neuvolakäynti (41+0), jossa voi taas purkaa ajatuksiaan. Todella tylsää jos mennään tällä menolla käynnistykseen asti, ilman minkäänlaista spontaania käynnistystä..:dead: Mieli maassa sitä ajattelee herkästi itsestään, että on jotain vikaa kehossa kun ei "pysty" itse itseään käynnistämään...:shifty:
 
Rv 41+0.
Ei edelleenkään mitään edistystä.. Torstaina soitto kättärille et tuunko tsekkaukseen ennen vai jälkeen vapun..
 
Hurjaa ajatella että meidän vauvan laskettu aika olisi ollut eilen. Mutta tällä viikolla hänelle tulee jo ikää 1kk. Aika on kyllä mennyt todella nopeasti, kun vauva on syntynyt. Mutta jos olisin edelleen raskaana niin kuukausi olisi takuulla mennyt hitaasti. Tsemppiä teille loppuraskauteen, jotka vielä yhtenä kappaleena olette.
 
Osastolla sitä makoillaan vielä yhtenä kappaleena.. Suun kautta otettavilla lääkeillä käynnistetään ja kahden maissa heräsin supistuksiin, ei kylläkään mitään kipeitä vielä mutta ei myöskään mukavan tuntuisia. Saas nähdä mihin suuntaan tässä edetään! :-)
 
Viikkoja 41+1, mukavaa vappua kaikille:smiley-bounce016

Äityispolille varattiin aika tiistaille 5.5 heti aamusta. Toivottavasti ei sinne asti kerettäis :) Toisaalta ois helppo muistaa lapsen syntymäaika 5.5.15; mutta niin toisaalta tämäkin päivä jos päättääkin tulla oikein VauhtiVappuVauva 1.5.15!!!
 
Takaisin
Top