Poksutaan!

39+0 eikä mitään tuntemuksia et ois tulossa ihan heti... Noo josko sitä raahautuis neuvolaan
 
Täälläkin poksahti 39 täyteen! Siis viimeinen viikko kohti laskettua pyörähti käyntiin! Uskomaton fiilis :)
 
Maatunen ei oo tarkoitus lannistaa, mutta ite oon asennoitunut siihen et ohan tässä viä 3 vkoa aikaa..... Toivottavasti ei, varsinkaan sulla
 
Noo mä en jaksa uskoa, että meillä menis enää ihan niin kauaa :) jos ei viikon päästä ala näkymään, niin aletaan miettiä käynnistelyä. Mutta kyllä näillä supistuksilla pitäis jo alkaa pikkuhiljaa tapahtumaan. Toivottavasti sunkaan ei tarttis ihan kolmea viikkoa enää kärvistellä! :) pakko koittaa pysyä positiivisena, muute ois ranteet ollu auki jo moneen otteeseen :D
 
Yllätys, mä oon niin mukana tässä suunnitelmassa! :P kaikki poppakonstit kehiin ja totaalinen rentoutus päälle. Jos sillä lähtis! :D
 
Mulla on nyt 37+3, ja meinaa silti turhauttaa tää paksuna oleminen! Ollaan koko ajan oltu sitä mieltä, että etuajassa tulee, enkä tiedä miksi! Mitään sellaisia hirmu inhottavia oireita mulla ei ole, miksi tahtoisin raskauden jo loppuvan, mutta tuntuu, että pienen tapaamista odottaa yhtä kuumeisesti kuin lapsi joulupukkia. Nimim. MALTTAMATON
 
Tsemppiä sussu, toivottavasti pian tapahtuu :)

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk
 
39+5 ja sen kunniaksi neuvolassa käyty. Josko nyt pikku hiljaa alkais tapahtumaan, ettei tarttis ens vkolla alkaa käynnistelemään....
 
Takaisin
Top