Poksutaan!

Jei 39+0 täälläki! Napakoituis nyt nää supistukset!!!! Viime yönki valvotti taas eikä vauvaa näy :/
 
Mulla tänään 39+1, ma viikoilla 39+3 taas ultraan ja katotaan mikä tilanne, tarviiko käynnistää, syynä lienee ilmeisesti vain vauvan koko... Itse en kyllä haluaisi, että käynnistetään, menisin mielummin sinne 40+0 asti ja odottaisin, jos käynnistyis itsekseen.
 
39+0. Heräsin kipeeseen supistukseen,ja siihen se sitten jäikin. Nyt sit odotan uutta unta. No,yritän väkisin hokea ja muistuttaa itselleni,että kävi miten kävi,ei tässä tilassa olla enää kuin max 3 vko :)
 
40+5 mulla alkaa mennä oikeesti järki tän oireettomuuden kanssa. Noo onneks ens vkon perjantaihin ei oo enää pitkä aika..
 
40+6 eikä minkäännäköistä tunnetta siitä että olis haluamassa ulkomaailmaan.. :depressed: tuntuu että herää aina samaan aamuun uudestaan kun ei mitään tapahdu, päivät tuntuu viikoilta. :bored:
 
Huhtikuiset tosiaan antaa odotuttaa :D tääläkin syntyi siis 40+4 :) teidänki pienet odottelee vielä lämpösempiä kelejä :D

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk
 
Anunnukka samalta tuntuu täällä! Jotenkin turhauttavaa vaan odottaa ja odottaa et millon. Asiaa ei helpota se et neuvolassa ym sanotaan "kyllä se sieltä kohta tulee"....
 
Mua niin kans vit***aa nuo kommentit :D No mua meinaa ottaa päähän melkein kaikki,etten enää meinaa edes haluta puhua kenellekään. Onneks oma isäntä ja tytär ei ärsytä,mut muuten meinaan hiiltyä kaikkiin ketkä hyväntahtoisesti yrittää kysellä kuulumisia ja vointia. Kaikki haluaa vaan hyvää ja tiedän sen,mut oon niin kireenä että hirvee itsehillintä ettei ala tiuskimaan kellekään. Yritän vaan katsella sarjoja,vältellä ihmisiä,kestää kipua ja jaksaa loppuun, eihän tässä muuta voi. Sillä eihän ne lapset sinne mahaan koskaan ole jääneet X)
 
Mulle kans joka aamu tulee monta viestiä et joko, joko, joko?? Onneks ei viel ärsytä, vaikka oon sanonu kaikille et ilmotan kyllä sitte.
Onhan se toisaalta kiva et kamut on kiinnostuneita, mut rajansa kaikella..
 
39+0
Musta tuntuu että kaikki muut ovat enemmän innoissaan ja kuvittelee tän syntyvän ihan koska vaan, ja minä taas otan (suhteellisen) rennosti ja lasken sen päälle että menee toukokuulle.
Vähän epäilen ettei kaveritkaan ota yhteyttä kun ne luulee että oon koko ajan synnyttämässä :D Ja mä taas haluaisin muutakin tekemistä kuin istua kotona odottamassa.
 
40+0

Uni loppui jo kolmelta aamulla, mutta saimpa taas puuhailtua kaikkea tulevaa kesää ja kasvihuonetta varten:wacky: Vaikka itsellä olo on välillä tosi tuskainen, niin nyt täytyy toivoa ettei typykkä pidä kiirettä maailmaan, sillä tuleva isukki on tosi kovassa flunssassa.

Onko muilla kokemuksia siitä, kuinka tiukkoja ovat flunssanenistä synnärillä? Neuvolassa eivät osanneet vastata... Tietystikkään ei oteta riskiä oman vauvan/muiden vauvojen/äitien terveyden kustannuksella (ja mieskään ei taatusti kuumeisena edes jaksa lähteä), mutta nyt on ainakin täällä semmonen flunssa-aalto menossa, että kukaan ei voi kyllä olla törmäämättä johonkuhun, joka sairastaa.
 
Takaisin
Top