Poksutaan!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Episma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Poks!! 34+0!

Vika virallinen työpäivä tänään - 9. pvä putkeen, joten tauko rupeaakin olemaan tervetullut. :) En oo tännekään jaksanut vähään aikaan kirjoitella, kun noi pitkät päivät on vieneet mehut täysin.

Meen kyllä sit vielä joulun jälkeen "harrastelemaan" työntekoa. Vielä jää nimittäin kaikki ihan levälleen. Tänään en ainakaan meinaa yöhön asti siellä kökkiä, koska

a) mun isä tulee meille joulun viettoon tänään kolmen aikaan (mies ja tyttö on onneksi kotona, joten siihen mun ei tarvii ehtiä)
b) kaikki lahjat on paketoimatta
c) vielä pitäis hakea muutama lahja pukin konttiin sekä käydä ruokaostoksilla seuraavien neljän päivän tarpeiksi.

Mahdan näyttää mielenkiintoiselta iltapäivällä, kun puhkun, puhisen ja kiroilen hikipäässä julkisissa kulkuvälineissä kipuilevan mahan, ruokakassien ja lahjapussien kanssa. o_O No, enpä varmaan oo ainoa, joka siellä tuskailee ja mulla on sentään 34 painavaa syytä kiristellä hampaita, mikä on luultavasti enemmän, kuin useimmilla muilla... :wink Tänään aion kyllä ekaa kertaa pyytää istumapaikkaa metrossa ja bussissa. Seisköön joku muu, jolla on vähemmän ylimääräistä massaa kannettavanaan. Nih.

Muoks. Nyt meen tekemään 1,5 tunnin pikajoulusiivouksen, jotta kehtaa päästää sen isukin sisään asti. Onneksi tulija on "vaan" mun isä. Se on oikeastaan ainoa ihminen maailmassa, jonka kyläilyistä en juuri stressaa. Niin, ja aattoillan viettoon ollaan menossa sitten koko porukka, isä mukaan lukien, miehen vanhempien luokse, eli silloin päästään onneksi valmiiseen pöytään. :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin