Poksutaan!

Onnea Mandah!! :)
Mää tuun perässä, lauantaina poksui 6+0, ja sit vielä neljä päivää ni vaihtuu 7+0 :D jeee!
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Ja mää pikkusen perässä vielä, eilen poksui 6+0! Viikon päästä eka neuvola ja sitten varaillaan mahdollisesti varhaisultraa :wink
Mulla on loppunut melkein kaikki maha ja selkäjomottelut, huono olo jatkuu, huomasin kyllä että jos on heti vieressä esim limpparia kun silmät aamulla avaa, niin koko päivä sujuu paljon paremmin! :)
Kaikki itkettää ja kaikki ärsyttää, normaalia siis! :D
 
Ninanu, mulla kans maha ja selkäjomot on loppunut melkein kaikki :D taitaa olla normaalia kuitenkin. :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Ihana ketju! :)

Eilen poksuti-poks-poksahti 6+0 (tai niin ainakin väitän, kunnes ultrassa tilanne tarkentuu).
 
Ninanu, enää viikko!! :) (okei 8päivää, koska huomenna tasan viikko…)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Tänään 6+0! Jeee :D Vielä toiset 6 viikkoa ni ois 12 viikkoa täynnä. Nooo onneks toista odottaessa menee päivät nopeammin ku ekaa odottaessa.
 
5 + 3 poks poks ja soitan heti tanaan neuvolaan soitan (huåno aiti) kun en vielakaan soittanut, soitin sentaan hammaslaakariajan :)
 
Whee, mulla tulee lauantaina!!! :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Saanko mä jo etukäteen poksutella sunnuntain 5+0 :grin Juhannuksen vietosta en usko pääseväni nettiin...
 
tanaan 5+5 mutta nyt auttakaa idaria maessa, meneeko nuo nyt sitten niinkuin viikonpaivien mukaan eli onko viimeinen viikon 5 paiva silloin 5+7 ja sitten seuraava 6+0 ?
Alleviivaan edelleen olevani vain testausasiantuntija ja opiskelija joten en mina naita kasita, kaytan valmista laskuria ja oon tyytyvainen etta ne laskee mun puolesta.
 
Takaisin
Top