Mä voisin poksahtaa kohta ihan kunnolla... En nyt ihan tosissaan oo, mut aattelen vaa noi :) olo on jo nyt hankala, tukala, kipeä ja hieman inhottava ni mitä se on muutaman viikon päästä (nyt 31+ 4) PAM!!
33+0 siis tää loppuaika tuntuu menevän aina vaan nopeemmin. Eka on joulu ja sit uus vuos/esikosien synttärit, siskon pojan synttärit jne. Pitäis kai jossain vaihees alkaa noita pikkusen vaatteitakin pesemään... no on meillä 3 vaatetta pestynä et pääseehän niillä alkuun. :)
Onneks tässä on joulut ja uudet vuodet edessä eikä pelkkää tylsää odottamista. Musta on tuntunut koko raskauden ajan, että aika matelee. On tää vaan niin tajuttoman pitkä aika, kun tietää mitä on tulossa. Haluan vauvan, en näitä vaivoja. Kaipaan niin kovasti omaa vartaloani takaisin ja sitä, että voi taas mennä ja tehdä lasten kanssa. Mulle on ollut todella raskasta, kun en ole voinut puuhastella esikoiseni kanssa nyt, kun hän on oppinut kävelemään ja tekemään vaikka mitä! Isästään on tullut ehdoton suosikki ja äitin kanssa voi vaan nukkua... Olen siis ihan hyödytön ja tylsä :'( tai siltä ainakin tuntuu!
Voi kunpa tämä vauva syntyisi mielummin ennemmin kuin myöhemmin. Esikoinen meni yliaikaiseksi enkä millään jaksaisi tämän kanssa samaa. Rv 33+2 ja joulun jälkeen saisi jo tulla