Poksutaan! ♥

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Graisu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Odette: verenpaineet kohoaa loppuraskaudesta ja ennen synnytystä! Tuohan on siis synnytyksen käynnistymisen kannalta aivan mahtava oire, kunhan normi rajoissa pysyy. Tiesitkin varmaan jo sen...

Joo, siksi ollaan tässä "olojen" kanssa tarkkana. :cool: Mutta tosiaan olosta tulkitsin, että olis ollut pikemminkin matalat ja matala verensokeri ja ihmettelin, kun aamiaisen jälkeen ei tullut parempi olo, että päätin mitata ja tulikin raskauden aikaiset ennätyslukemat.

Ei siis sinänsä mitkään megakorkeat, tais olla 132/80 ja 133/87, että aika lähellä ihan normaaliarvoja, mutta mun normiarvoihin tosi korkeat, kun yläpaineet ovat olleet välillä alle 100, mutta viimeksi tais olla 116/76 tmv. Että siihen nähden ja aika pian heräämisen jälkeen noi nyt mitatut olivat mulle korkeat, erityisesti "ilman syytä" ja yhtäkkiä.

Nukuin nyt pari tuntia, on ehkä vähän parempi olo, mutta taidan syödä jotain lisää. En viitsi nyt mitata, koska tiedän, että stressaan, et mitäköhän mittari näyttää ja nousee jo siitäkin.

Mies oli nähnyt painajaista, että jäin taksin alle ja oli vähän huolissaan, kun joutui lähtemään töihin, että voikohan jättää mut yksin kotiin. Lupasin, etten lähde mihinkään haahuilemaan, kävellen tai taksilla. :grin

Piti tänään lähteä käymään kaupoilla, mutta "onneksi" ystävä sairastui (ei tietenkään muuten hyvä), niin voin minäkin ottaa iisisti. Vatsassa hirveä mylläys edelleen ja liikettä, että siellä luulis ainakin kaiken olevan hyvin. :)

39+0. Viikko aikaa h-hetkeen, mutta kieltämättä eilen kävi mielessä, että en kestä, jos vielä 3 viikkoa mennään... Vois tulla kyllä ulos jo. :D Aika uskomaton tunne kyllä, että ollaan jo tässä vaiheessa. Tuntuu edelleen epätodelliselta, että sisällä asustaisi joku IHMINEN. :rolleyes:

Tänään neuvola, toivottavasti tulos olis se, että olis vihdoin ees oikeassa paikassa, vaikkei laskeutunut.

Frozen, mulla kans öisin on mielessä ajatus "älä tuu vielä" kun oon heränny käymään vessassa. :D oon niin lääketokkurassa et en vaa pystyis siinä toimii järkevästi. Meinaan nukahtaa aina pöntöllekkin, kun siihen istun. En varmaan ees huomais vaikka vedet menis. >:(

Frozen, mulla kans öisin on mielessä ajatus "älä tuu vielä" kun oon heränny käymään vessassa. :D oon niin lääketokkurassa et en vaa pystyis siinä toimii järkevästi. Meinaan nukahtaa aina pöntöllekkin, kun siihen istun. En varmaan ees huomais vaikka vedet menis. :mad:

Itse kävin myös viime yönä vessassa (kolmatta kertaa? tämän raskauden aikana) ja ei luoja, kun meinasin vetää jo portaissa kuperkeikan etuperin unenpöpperön takia. :eek: Onneksi oli kaide juuri siinä kohtaa, josta tajusin napata kiinni.

En olisi kyllä mitään minäkään huomannut, jos olisi vedet menneet ja ihan natural unta vetelen. Tänään on pakko tehdä kyllä koti valmiiksi, ettei kahden viikon päästä tule kiire :hilarious:

Huh, onneks ei käyny mitään frozen! :nailbiting: Ois voinu käydä oikeesti hassusti jos oisitkin tupsahtanut sieltä nenilles.

Juu ei tunnu mukavalta kompuroida noissa rappusissa.
Alkuraskaudessa kompastuin esikoista kantaessani hieman ennen rappusten puoltaväliä ja lensin maha edeltä seinää päin. Meillä siis sellaiset jossa tulee 90° kulma noin puolivälissä.
Onneksi silloin esikoinen ei ottanut osumaa ja oli tosiaan alkuraskaus, jolloin tirriäinen oli paremmin turvassa mahamakkaroiden alla.

Olisi iso helpotus, jos olisikin samassa kerroksessa vessa missä makuuhuoneetkin ovat...

Meillä on onneksi talo yhdessä kerroksessa. Minä kun onnistun välillä kaatumaan ihan tasaisellakin... :confused:

Toi on kyl niin peestä, et vain alakerrassa wc... Vanhempien koti on kans samanlainen, heillä kyllä makkari alakerrassa, mut mun (entinen) huone yläkerrassa ja siitä sitten kierrerappuset alakertaan.. Yövytään aina mun huoneessa siellä ollessa, mutta nyt keväällä ollaan saatu nukkua porukoiden makuuhuoneessa, kun mun on ollut aika vaikee kulkee rappusia mahan kanssa. Ja kerta yöhön joutuu kuitenkin vessassa käymään, niin olis aika ikävä juosta niitä portaita.

Jelppis, mäki kyllä tasasella lentelen, mut ikinä en oo portaissa lentäny ("koputtaa puuta", lennän kuitenki heti ku lähetään seuraavan kerran ulos).

Takaisin