Poksutaan! ♥

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Graisu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nii vaan alko sit rv41+0.. :banghead: Jokseenki alkaa olee jo kyrpiintyny olo tähä vatsaan ja vaivoihin..toivottavasti maanantaina tulee tieto millon pääsen yliaikaiskontrolliin. Tosin se on tod.näk. vasta rv41+5 eli ens perjantaille asti joutuu odottaan. Oon jo luovuttanu sen suhteen, että vauva ite ulos tulisi, kun ei minkäänlaisia oireita ole vielä tullu.

Täällä pitäis olla nyt facesta tuttu, jonkinlainen unlike tms nappi yliaikaisia viikkoja varten. Vois elää mukana toisten ärsytyksessä ku vauvaa ei kuulu... Tsemppiä kaikille vielä viimeiseen rutistukseen!

39+0 :happy: Välillä tuntuu että jotain alkaa tapahtua. Joinakin päivinä ei mitään, kaikki jatkuu ennallaan. Ei mulla kiirettä ole, se on vaan ikävää kun alkaa kuvitella synnytyksen alkavan, jos on supistellut pidemmän aikaa normaalia kivuliaammin ja useammin. Edelliset synnytykset alkoivat voimistuvista supistuksista, mitkä jatkuivat syntymään asti. Ei silloin ollut edellisillä viikoilla mitään harjoitussupistuksia kummempaa. :shifty:

38+0! Ja nyt nautitaan vielä täysillä tästä raskaudesta <3
Esikoisen kohdalla ainakin tuli se ikävä ja haikeus pallomahaa kohtaan ja kun tämä toinen ei meinannut millään tärpätä, niin tästä olen päättänyt nauttia <3

Nauttikaa muutkin nyt kun vielä voitte! :hug003

38+0 kans täällä.

Vähän on huono olo, siis sellainen, että päästä heitti, kun heräsin ja jotenkin vähän "pöhkö" olo. Olisin ajatellut, että verenpaineet ja sokerit alhaalla, mutta verenpaine pikemminkin koholla. :eek: Mittasin äsken ja todella paljon korkeammat kuin normaalisti. Pitänee mennä takaisin nukkumaan ja katsoa millainen olo on herättyä.

Odette: verenpaineet kohoaa loppuraskaudesta ja ennen synnytystä! Tuohan on siis synnytyksen käynnistymisen kannalta aivan mahtava oire, kunhan normi rajoissa pysyy. Tiesitkin varmaan jo sen...

Takaisin