POKS!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja TaTaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hansu mä en malta aamusin mennä pissalle ku hän siellä reippaana heti aamusta ilmoittelee itsestään :grin Tieten ku pari kertaa rakkoon potkasee se on pakko :eek:

<3 19+0 <3

Tylsää kun mää en tunne liikkeitä juurikaan, jotain pientä vellontaa vaan... Mut tää saattaa olla kyllä yhtä laiska kuin esikoinenkin... :D

Mulla on menny kans pitkään, että liikkeet on alkanu ees tuntumaan ja nytkin ne tuntuu lähinnä iltasin ja aamusin, kun on ite makoilemassa. Mut eiköhän tuo toukka siellä ala pian vahvistumaan, niin että ei tarvi kohta enää kuulostella liikkeitä sen tarkemmin :)

Täällä ollaan jo viikolla 21+5 :) odottavan aika on pitkä ;) tuntuu että aika ei kulu ollenkaan!
Tänään oli neuvola ja kohdunpohjan mitta oli jo 22cm. Yläkäyrällä mennään... Onko muilta vielä mittailtu?

Onko teillä ollu vielä harjotussupistuksia?
Täällä on päivittäin ja jos vähänki enemmän liikun niin heti alkaa supistella. Neuvola ei kuitenkaan vielä ollut huolissaan koska ei ole kovin kipeitä :) vähän tietenkin tunnen mutta en voi sanoa että kipeää tekisi.

Muistan tuon kuinka itekki jännitin rakenneultraa ja ainoastaan sen takia saadaanko sukupuoli tietää :) aavistelin että vauvalla on kaikki hyvin koska olen tuntenu liikkeet jo viikolta 15 asti.
Meillä jopa mies matkalla sairaalaan yksinään hymyili ja jännitti sukupuolta. Viimiseen asti hän poikaa toivo mutta äitin onneksi ultrassa näky terve tyttö :)
Vissiin aika usein menee näin että mies toivoo poikaa ja äiti tyttöä.

Ja niin alkaa sitten 22. raskausviikko.

Mulla mitattiin viimeksi neuvolassa kohdunpohjan korkeus (rv 17+6),joka oli 14 cm. Oli 3 cm lyhyempi ku esikoiselta, mutta silti keskikäyrän yläpuolella. Kuulemma alussa usein näin. Esikoiselta meni pitkään keskikäyrän yläpuolella (neuvolassa ultras pariinki kertaan, ettei vaan toista näy), mutta laski sitten loppua kohden aavistuksen keskikäyrän alapuolelle. Mulla näyttää olleen esikoiselta rv 22+5 20cm.

Mulla tulee kyllä kans harjoitussuppareita, jos hieman reippaammin liikun.

21+0, ja muksu sätkii menemään. Vatsakin on tainnu pyöristysä lisää. Pitää varmaan illalla koittaa muistaa ottaa kuva.

Takaisin