POKS!

Sitkeässä siis on! :wink eli tarvii hyväksyä tosiaan se, että ihan sama koska, niin odottamaan saattaa joutua ja joku ehtii aina saamaan ennen :)
 
No matka käy onneksi tänään äiti polille jos nyt käynnisteltäisiin vihdoinkin... tosin kätilö oli sitä mieltä et VIELÄKIN voin joutua kotiin, ensisynnyttäjä kun olen, että jos lähtis itsekseen tulemaan... (uskoisivat jo, ei se synny ilman apua :D )
No, kassi kainaloon vaan ja teen kaikkeni et saisin jäädä nyt sinne osastolle!
Tsemppiä teillekin, olkaa iloisia suppareistanne, silloin tietää et kroppa toimii niinku pitää.... :wink
 
Mä en ainakaan halua pitää vauvaa mahassa yli 42 viikon!!! Olkoon, että vasta sen jälkeen se on yliaikainen, mut kuka sen on päättänyt ja milloin? Ultraääniaikaan jolloin raskauden keston voi melkein päivälleen arvioida, vai kun kesto laskettiin kuukautisista?
Toivotaan, että ainakin Cytotecit tai ballongin laittaisivat.
 
Tänään poksuu vk 41!!! Eikä vieläkään minkään näkösii vihjeitä et harkitsis edes ulos tulemista... :/
 
Oi.... hirmuisesti onnea torakka!!! ♡♥♡♥♡♥♡♥♡ :p
 
Täällä tuli 39 viikkoo täyteen. Tsemppiä etenkin kaikille yliajalle menneille, voin vaan kuvitella miten turhautuneita ootte, kun ittekin oon jo nyt ihan kypsä tähän raskaana olemiseen, vaikka vointi onkin ihan hyvä. Lisäks en malta odottaa sitä että pääsen NÄKEMÄÄN vauvani...
 
Voi Torakka, ihana päivä tosiaan olis! ♡ Meilläkin kävi niin ihanasti että tämä pikku tirpana leikattiin esikon ristiäis- ja meidän hääpäivänä! ♡♡
 
Meillä ei ollut kovin iloinen tapahtuma tytön syntymäpäivälle, mutta sattu syntymään edesmenneen pappansa ja isopappansa nimipäivänä.. Jotenkin se on itsestä kuitenkin hienoa, heidän muistonsa kunniaksi kunnei tyttö koskaan pappaa saanut nähdä, enkä minäkään kumpaakaan, omaa pappaani enkä miehen isää.. vaikka on toisaalta surullinen aihe niin olen onnellinen syntymäpäiväkseen valitusta päivästä :)
 
Muokattu viimeksi:
Muutaman yötissittelyn takia vähäisiks jääneiden yöunien jälkeen voi yksikseen hihitellä sellasellekin oivallukselle, että mun mielestä olis ollu hirmu hauskaa jos ois tullu tähän ketjuun ilmoittaan että "Poks, lapsivedet meni!" :D :D En voi lopettaa nauramista! Onneks oon näin hauska.....
 
40+0 paukkuu tänään. Montakohan näitä vielä ehtii? :/
 
Takaisin
Top