POKS!

Eikös sulla tiistaina TaTaa tuu se täyteen? Eikö sulla oo ennen sitä yliaikaiskontrollia?? Täällä niitä pietään kyllä viikon loppusinkin svolla ja sit viikolla pitää mennä gravidaan..
 
On juu huomenna, mut mahdollinen käynnistys menee kyl maanantaille tai tiistaille, jos nyt sitä ikinä saan, alkaa tuntuu et tää on mahassa vielä juhannuksena!!
 
Mullekkin kyllä neuvolassa sanoivat että saattaa myös käynnistys mennä torstaille :/ Mut toivotaan että molemmilla ois paikat siinä kunnossa, että voisivat alkaa käynnisteleen!
Kyllä meillä pienet on sylissä viimestään viikon loppuna! Tuntuu pitkältä ajalta, mutta kyllä se siitä!
 
Sandelle ja Tataalle tsemppiä ♡ voin vaan kuvitella miten kärsimätön olo teillä on kun mä oon näin hermoraunio tässä vaiheessa. Tosin maltti ei ikinä ole ollut mun paras hyve:rolleyes:
 
Sande: mitkä viikot sulla olis sit torstaina? ? Mullehan ensin sanottiin et kohdunsuu olis sen verran auki et ballongin saisi laitettua ja kaulaa jäljellä sentti. Nyt sitten viimeksi eri lääkäri sano ettei ballonkia saa kun paikat onkin kiinni ja kaulaa 2cm... Tiedä sitten mitä huomenna siellä sanotaan, mut toivon todellakin et saisin sen ajan käynnistykseen!!
 
Torstaina 42+0. Sanoivat että se on täälä kuulemma aina ihan viimenen käynnistys päivä että sitten ihan tosissaan käynnistetään.
Mä en tiiä edes mikä tilanne mulla on alakerrassa. Sitä ne tiistaina siinä yliaikaiskontrollissa kahtovat.
Ompas outoa että noinkin erilaiset tulokset saanu :eek:
 
Sanoppas muuta! Nyt viikon 41 jälkeen on todella tärkeää seurata vauvan liikkeitä et kuulemma pitää olla tosi herkästi yhteydessä synnärille jos vähänkin huomaa et vauva ei liiku normaalisti. Nyt mä sitten stressaantuneena kyttään niitä liikkeitä koko ajan! Joo, pian meillä on vauvat, vielä jaksetaan muutama päivä! ! :)
 
Jaa ei mulle vaa liikkeistä mitää oo sanottu :eek: Mutta tää kyllä möyrii täälä samaan malliin ku ennenki, lällättelee varmaan et miten lämmin sillä on :p
Joo kyl me vielä hetki jaksetaan! Muttei yhtään kauempaa :wink
 
Kumma minusta kaiken kaikkiaan että venytetään raskautta niin pitkälle että tarvii ihan aiheesta olla huolissaan vaavin voinnista :O Tietenkin, täytyyhän se raja johonkin vetää mutta miksei vaikka laskettuun aikaan jos riskit tutkimuksienkin mukaan kasvaa heti sen jälkeen..
 
Sanoppa muuta. Ois kiva myös tietää tuo alakerrankin tilanne jo pikkuse aikasemmin + vauvelin painoarvio ja lapsiveen määrä..
 
Meilläkin kuulemma pääsee yliaikaiskontrolliin 41+5, mikä on mulla kyllä 41+4 oletettavasti, koska se on perjantai. Th ei ollenkaan uskonut, että mulla menee yliaikaiseksi, koska synnytys voi alkaa ilman ennakko-oireita. Mikä tietysti olisi paras tilanne, mutta olis vaan kiva tietää se etukäteen.

Mullakaan ei mitään tietoa kohdunsuun tilanteesta, mutta veikkaan että on melko kypsymätön. Vko 36 ulkosuu oli sormelle auki ja hieman pehmennyt, mutta ei lyhentämää tm., eikä mitään verta ole ollut näköpiirissä. Nyt hieman enemmän valkovuotoa, muttei mitenkään kovin reippaasti.

Huh! Tää on kyllä nyt ihan väärässä ketjussa. Poks 39+5....? :grin
Ostin lakmuspaperiakin apteekista (sikakallista, kun nettikaupasta olis saanut 5€ pH-liuskoja monta kpl ja tää paketti maksoi 20€), mutta siinä ei ollut mitään käyttöohjetta, minkä väriseksi muuttuu...
 
Vuorokausi on vaihtunut... Poks 40.

Kieltämättä aika kateellisena lueskelen muiden jakaantumisia.

Asiaa ei yhtään auta se, että oma äiti on päättänyt olla joka päivä yhteydessä ja kyselee vointeja. Aargh! Jos tuun uudelleen raskaaksi, niin alan soitella sille viikosta 24 lähtien, ettei ole vielä supistuksia, ihan vaan piruuttani että tietää, miten raskaus etenee päivä päivältä eikä vahingossakaan unohda asiaa.
 
Ääää... oon ihan kokonaan unohtanut.... Poksss perjantaina 38 ♡★♡★ :grin
 
Eilen juuri puhuin miehelle, että kui malttamaton ihminen voi olla. Me ollaan kuitenkin tän vuoden ensimmäisiä synnyttämään pääseviä ja saadaan ensimmäisten joukossa vauvat syliin. Silti kamala hermoilu odottamisesta! :) lupasi sitten mies että seuraava pyritään ajoittamaan kuun alkuun, oli kuu mikä tahansa :D ongelmaksi taitaa vaan koitua kroppani sanelema kuukausikierto :wink
 
Minlex: eipä ajoittaminen auta jos menee yli lasketun, mulla oli la 6.1. ja kasassa ollaan edelleen! :D Kaikki on huhuillut vauvaa ulos ja tuntuu et se pyörittää päätään vaan tuolla ja sanoo "en tuu!"
 
Takaisin
Top