POKS!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja TaTaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä saa tukivyön lainaan neuvolasta. En tosin pitänyt viimeksi, kun oli niin kamalan hiostava...

Mä oon käyttäny anitan tukivyötä jo useamman viikon ja ei auta :/ silti selkään särkee, supistelee ja vatsaa joku puukottaa :/
Hankaloittaa kummasti ku ei voi kävellä. Jos kävelen pienenki matkan nii seuraavat päivät oon todella kipeä.

Mulla kanssa Anitan tukivyö ja mun mielestä toimis paremmin jos vyöosa edes selän puolelta leveämpi, kaiken järjen mukaan myös tukisi silloin enemmän... Ja vinkkinä jos joku on ostamassa Anitaa kokeilematta ensin, koot ovat reiluja. Itsellä mammavaatteet jo L-kokoa, mutta vyö M-kokoinen :)

En voi uskoa, että eilen poksui jo 24+0 ♥ ♥ ♥ Ja eilen illalla ekan kerran näkyi vauvan hurjat mylläykset mahan päälle. :) Täytyy yrittää muistaa nauttia kaikista etapeista ja tuntemuksista, koska 99%:n todennäköisyydellä tää on meijän viimeinen lapsi ja näin ollen myös viimeinen raskaus. Tuntuu ajatus haikealta jo nyt...

Tänään 22+0! Liikkeet kokoajan voimakkaampia, nyt mun kissakin selkeesti tuntee ne :angel11 makaa nytkin täs sängyllä kylki mun masua vasten.. ja välillä tuntuu et se jää kuuntelemaan ja tarkkailemaan tota kumpua.. :grin

23+0 POKS!! Olen kotona muistuttanu miestä ja poikaa siitä, että nyt se vauva kuulee ääniä tuolla masussa. Poika on luvannu soittaa lempimusiikkiaan siskolle :) Voi olla aikamoista jytkettä!

22+0 täälläkin. Potkut/liikkeet lisääntyvät vaikkei vielä tunnu erityisen voimakkaina. Aiemmin niitä oli muutama kerta päivästä, viikon ajan monta kertaa päivässä.

Takaisin