POKS!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja TaTaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään 24+0 :)
Otin aamulla ihan oikeaoppisen aamupainon ja painoa on nyt raskauden aikana tullut 14(!) kiloa :o itteä järkyttää tää painon nousu mutta neuvolassa eivät ole yhtään huolissaan. Ennen raskautta olin painoindeksin mukaan merkittävän alipainoinen ja nyt normaalipainoinen :) varmasti tulee yli 20kiloa raskauden aikana :/ toivottavasti kuitenki tehokkaasti lähtee kilot pois synnytyksen jälkeen :D

Tänään 23+0, muutama tunti Helsingissä pyöritty ja kohta nokka kohti Tukholmaa. Ei olisi tullut mitään reissusta jos en olisi viikko sitten hankkinut tukivyötä. Vatsa painaa jo sen verran, että selkää alkaa särkemään rauhallinenkin kävely ja vatsaa supistelee. Tukivyön kanssa ei mitään ongelmaa.

snövit, minkä tukivyön ostit? Mulla viikkot kans 23+1 ja selkä ei tykkää mm. seisomisesta.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ostin Anita-merkkisen. Ei näyttänyt kummoiselta, mutta auttaa ainakin mulla tosi paljon. Kaverilla on Carriwell (tms.) tuubimallinen mitä suositteli, mutta neuvolassa suositeltiin säädettävää että se on varmasti just sopiva.

Takaisin