Poika vai tyttö? -arvausketju

Miekkoseni ja äitini ovat vahvasti sitä mieltä että sieltä tulee poika, kuulemma semmoinen "kutina" tai jotain. No olishan se kiva jos sieltä tulis poika. Pojastahan olen haaveillut mutta sellainen pieni prinsessakin on todella tervetullut!

Tyttö1997/ Poika/ 50%
 
Mä epäilen et poika tulee. Tyttöistä mul ollut ihan hirveät oireet oksetti aivan kauheesti ja pojasta en muista et olisin ollut kauhean kipeä vaan väsynyt . Mun veikkaus tällä hetkellä 100%poika.
 
Mulla vähän vaihtui tämä poika-olo enemmän tyttö-oloksi, kun näin eilen masuasukin ekan kerran ultrassa. Vaihdan siis alkuperäisen arvauksen poika (60%) niin, että tyttö (60%). En tiedä mihin tämä tunne nyt perustuu, mutta sellainen tunne vaan tuli. Näin myös unta tytöstä viime yönä.
 
roopsaa/poika/70%

Oon aina toivonut poikaa ensin, mutta heti plussauksen jälkeen tuli sellainen olo että haluaisin tytön, mies myös. Oon kuitenkin muutaman kerran nähnyt unta pojasta, ja tyttötoiveen johdosta uskon sen olevan kuitenkin poika. :D
Ihan sama kumpi tulee, kunhan tulee!!:taunt014
 
Tinni mä oon kuullut version jossa laitetaan ruokalusikallinen soodaa kuppiin ja pissa päälle >

Jos kuplii ja kuohuu niin tulokas olisi poika.
Jos ei tapahdu mitään tulokas olisi tyttö.

:) :love017
 
:wink:winkViime odotuksen aikana mä sorruin kaikkiin hömppätesteihin, soodatesti, kiinalainen kalenteri, ja babytender(raskaustestin näköinen kasettitesti virtsasta joka väittää kertovansa vauvan sukupuolen n 12 viikolta eteenpäin, hinnakaskin) kertoi tulokkaan olevan tyttö. Poika kuitenkin tuli :p
Nyt en kyllä aio alkaa tuolle tielle!
 
Minulla on sellainen tunne, ettei meidän perheeseen tyttöjä tule lainkaan. Meillä on siis ennestään yksi poika ja kaksi poikakissaa :) tyttö olisi kyllä toiveissa :Heartred

Elikkäs.. Perustuen omaan tuntumaan, todella pahaan oloon, kovaan päänsärkyyn ("pojat vie terveyden ja tytöt kauneuden), ihon parantumiseen (psoriasikseni lähti taas pois raskauden myötä) ja sormustestiin...

-> 95% poika :)
 
Jos kaikki menee hyvin ja on mahdollista nähdä kumpiko tulokas on (jalat ei ole ristissä tms.) niin on miehen kanssa puhuttu, että haluttaisiin kyllä ottaa selvää :love017
 
Me kans aijotaan selvittää kumpi on tulossa. Edellisessä raskaudessa ei olisi tarvinnut edes kysyä kätilöltä kumpi siellä majailee kun näin ihan selvästi itsekin, että poika siellä on :)
 
Me selvitetään kanssa. Siis jos vaan selvästi näkyy. :) esikoinenkin selvitettiin, mutta ei kerrottu kellekään. Muut sai sitten yllätyksen. :) olihan siinä kyllä homma olla monta kuukautta lipsauttamatta :D
 
Aiotaan ottaa kyllä selvää kumpi sielä majailee vaikka tiedänkin jo näkeväni taas ne pallit siinä kuvaruudussa :wink
 
Pollyy / tyttö (80%) / ? / ?

Oon aina ollut makean perään, viime raskaudessa myös ja tuli poika. Nyt ei tee mieli makeaa, eikä muutakaan tee mieli syödä. Siksi veikkaan tyttöä.
 
Esikoisen alkuraskaudesta muistan väsymyksen ja närästyksen..ja toki senkin, että piti syödä tasaisesti ettei tullut huono olo. Poika tuli.

Nyt oli alussa hurja väsymys joka meni ohi. Joka ilta olen ollut ihan horkassa, palelu on ihan jäätävää. Ja pahoinvointi on ollut läsnä aamuisin. Toisina aamuina on hyvä olla, seuraavana on huono olo joka helpottaa kun syö ja sitten on aamuja jolloin ei auta vaikka syö kun kaikki tulee pihalle. Uskaltaisinkohan veikata nyt tyttöä? Ihan hitusen kallistun tytön puoleen...

jopon/ tyttö/ 60%
 
Meillä on myös suunnitelmissa ottaa selvää, jos mahdollisuus on. Eri asia sitten, kerrotaanko sitä muille :wink
 
Hmm, tää on omalla kohdalla ainakin tosi hankala, fiilikset vaihtelee useasti viikon aikana.. Mutta ystävän kuopus 2,5v totesi ultrakuvan nähdessään, että poika olisi tulossa.. :) Eli kokeillaan, jos lapsen sanaan olisi luottamista.. :wink

Lanttuli / poika (65) / ? / ?
 
Mulla on koko ajan ollut vahva tyttö-olo, mutta se ei perustu muutakuin intuitioon. Tosin miehen suvussa on lähestulkoon vain poikia, tyttö olisi poikkeus. Katsotaan! Aiotaan kyllä selvittää sukupuoli :)
 
Takaisin
Top