Poika vai tyttö? -arvausketju

Mä luulen 90% tunteella että poika olis tulossa.

Vaikka tällä hetkellä raskaus on tuntunut erillaiselta kuin esikoisen aikaan joka on poika. Mulla on vaan päähän iskostunut ajatus toisesta pojasta.
 
Viimeksi rakenneultra, sormustesti, mayakalenteri ja kiinalainen kalenteri povas kaikki tyttöä. Tyttö tuli.

Nyt nuo kalenterit näyttää eri tulosta :D Musta tuntuu et toinen tyttö tulee.
 
Ennestään poika joten nyt tyttöä hieman toivon,mutta toistaiseksi ei mitään tyttöoloja:)
Paitsi tämä on tehty asennossa jossa kuulemma tulee tyttöjä:joyful:

NeitiS/tyttö(90%)
 
Luulenpa että täällä selviää viimeistään siinä vaiheessa kun pitäisi pahoinvointien ilmaantua :D nyt 5+2
 
Onitus/poika(85%)

Mä oon nähnyt pari kertaa unta jossa vauva oli poika, joten se on ainoa perustelu :D
 
Toiveissa olisi tyttö, mutta samalla kuitenkin tunne että tulokas olisi kuitenkin poika, joten aika tasatilanteessa mennään :D
Laitan kuitenkin toiveikkaasti:

MrRoska / tyttö / 51%
 
Minä veikkaan toista tyttöä, en jotenkin usko saavani poikaa :D kuitenkin kumpi tahansa saa tulla :Heartred
 
Vähän sama tilanne kuin MrRoskalla, että toiveena itselläni olisi, että ensimmäinen olisi tyttö. Mutta miespä toivookin tietysti poikaa :D Kumpikin saisi tulla :D mun puolesta voisi tulla kaksosetkin..Semmoinenkin mahdollisuus nimittäin on. Isoisäni oli kaksonen.

En ole kyllä vielä kovin tietoinen näistä testeistä, minkälaisia niitä on, ja miten niitä tehdään ja tulkitaan :)

Muistan jostain aikoinaan teinivuosista, lukeneeni jotain kirjasta, missä ennustettiin käden viivojen kautta, että montako lasta on tulossa ja mikä sukupuoli. Ehkä löydän vielä sen kirjasen ja rupean siitä ennustamaan :wink :)

Mutta näillä mennään LovecraftianBaby/tyttö/25% tällä hetkellä.. :wink
 
Täällä ois nyt ainakin sen 70% tyttö olo kaikki noi hauskat testit veikkaa tyttöä ja pahoinvointiakin on reilusti enemmän kun oli edellisissä raskauksissa ennestään on jo pari poikaa ni ois ihanaa saada tyttökin taloon toki poikakin meillä olisi yhtä rakastettu ja tervetullut:love7
 
Miulla on yleensä tosi huono arpaonni, muuta nyt on ollu alusta asti tunne et poika tulis. Ainakin oireet on ihan erilaiset kuin tyttöä oottaessa. Elikkä:

Hilpertti/poika/80%/otetaan sukupuoli selville ultrassa sitten myöhemmin. :)

Toisaalta meille on ihan sama kumpi tulee, kunhan on terve ja kaikki menee hyvin.
 
En uskalla ajatella koko asiaa, mutta siitä huolimatta huomasin ajattelevani, että kyllä siitä vielä hyvä mies tulee... Ehkä siis edellisen 50/50% sijaan veikkaisin poikaa 70% varmuudella.
 
sushan / tyttö (75%) / ? / ?

Vahvasti tuli tunne tytöstä melko pian plussan jälkeen :)
 
En muista enään missä ketjussa oli puhetta unista, mut laitan tän nyt tänne. Mainitsinkin jo aijemmin että molemmissa edellisissä raskauksissa olen nähnyt raskausunta ja et kumpi tulee, molemmissa unissa olen nähnyt pojan ja niin täällä kaksi poikaa jo onkin. Nyt näin viime yönä juuri ensinmäistä kertaa tämän raskauden aikana unta ja tässä synnytin tytön mut muistan selvästi että papereissa luki 29+ jotain. Mietin kauhuissani et miten tää tyttö selviää, mutta siinä se mun vieressä oli eikä missään keskolassa tms. Sit tuli sukulaisia moikkaa ja ne otti tämän pienen nyytin syliin.
Nyt olen miettinyt että toivottavasti tämä jaksaisi olla kuiteskin pidempään tuolla.
 
Onko sulla pusuli ollut tapana nähdä muutenkin "enneunia"? Tiedän, että kaikki ei usko sellaisiin, mutta itse kyllä uskon ja mulla on tapana nähdä.

Tässä yksi aiheeseen liittyvä:
Kun yksi kaverini oli raskaana ja laskettuun aikaan oli vielä kaksi viikkoa näin yhtenä yönä sellaista unta, että mulla oli sylissä tosi sairas vastasyntynyt tyttövauva. En tiennyt, mikä vauvalla oli hätänä tai mitä pitäisi tehdä. Uni jäi vaivaamaan ja aamulla olikin tullut mun kaverilta viesti, että hän oli mennyt normaalisti illalla neuvolaan, jossa oli yhtäkkiä todettu, että vauvan sydänääniä ei enää kuulu. Mentiin nopeasti sektioon ja vauva syntyi elottomana, mutta saatiin elvytettyä. Nykyään on ihan terhakka parivuotias. Ja tyttö. Onnellinen loppu siis tällä tarinalla, mutta en voi olla ajattelematta, että tuo uni liittyi tähän.
 
Jaa-a. Toiveissa olis parin pojankossin jälkeen pieni prinsessa:rolleyes:

Sormustesti sanoo tämän kohdalle tyttöä, kiinalainen testi poikaa, soodatesti poikaa ja unessa sain pojan, eli jos menee päinvastoin niin tyttö...? Että rakenneultraa odotellessa:wink omat fiilikset on enempi tytössä..naama kukkii ja tekee mieli hedelmiä, kylmää ja raikasta..

Eli -Helli/tyttö 80%/?/?

Pieni pojanpallerokin hyvin tervetullut, sittepä ois äijäkamat jo valmiina:smiley-bounce013
 
Mäntyomena jonkin verran ole nähnyt kyllä enneunia muuhunkin kun raskauteen liittyen. Ja tavallaan kyllä uskonkin niihin, koska kaikki ovat käyneet toteen. Mutta tässä kohtaa en oikein tiedä, kun toivon ehkä hieman että tämä kolmas nyt olisi tyttö, et olisko vaan alitajuntasesti tullut tyttövauva uniin. Sormus testi näytti tyttöä ja se kiinalainen kalenteri myös, muita testejä en ole tehnyt ja poikien aikaan en tehnyt noita testejä ollenkaan.
 
Takaisin
Top